Skocz do zawartości

wiza turystyczna za drugim podejściem


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry,

Może są na tym forum osoby, które dostały wizę za drugim lub trzecim podejściem i mogłyby się podzielić doświadczeniami : po jakim czasie złożyły nowy wniosek oraz jakie zmiany zaszły w ich życiu.
 

Starałam się o wizę 2 tyg temu, niestety konsul uznał, że moje związki z krajem nie są wystarczające (mieszkam za granicą, w państwie, w którym nie mam żadnej rodziny, studiuję dziennie i pracuję na pół etatu). Być może niekorzystnie wpłynął także fakt, że zaplanowałam podróż do USA zaraz po zakończeniu roku akademickiego. W sierpniu chciałabym wystąpić ponownie o wizę i może Wasze opinie/ doświadczenia pomogą mi realnie ocenić szanse na jej otrzymanie.

Z góry dziękuję za odpowiedzi !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi, który mieszka w USA od 8 lat, jest studentem. Chciałam lecieć na tydzień, wniosek składałam w Paryżu i tam też złożę drugi. Przy następnym podejściu będę już ponownie zapisana na uczelnie (3 rok licencjatu) i oraz będę mieć nowy kontrakt o pracę, który dorzuci mi 10 godz tygodniowo. Może to niewiele, ale nie mogę sobie pozwolić na więcej studiując dziennie. Zastanawiam się czy to wystarczy...

P.S. Nie mam w USA żadnych krewnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że aktualnie zmiana ambasady może wpłynąć tylko na moją niekorzyść, pomyślą, że jestem zdesperowana. Mam nadzieję, że się uda, jeśli nie to sobie odpuszczę. Obawiam się tylko czy składanie wniosku po 3 miesiącach od odmowy to nie za wcześnie. Dlatego chciałam poczytać historie innych osób, które były w podobnej sytuacji.

Kolega jest tam cały czas na wizie studenckiej, chodził tam do college'u a teraz kończy studia. Jego rodzice mają tam dom mimo, że sami nie mieszkają w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum