Skocz do zawartości

kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niedawno kupiłem bilet w atrakcyjnej cenie do NYC ,mimo że nie mam wizy... wiem że najlepiej najpierw ubiegać o wizę a później bilet, przejdźmy do rzeczy.

Od 3,5 lat pracuję - umowa o pracę na czas nieokreślony i także studiuję zaoczne II rok. Myślę że jest szansa że dostanę wizę turystyczną chociaż nie ma gwarancji na 100%, co sądzicie?

Co do wypełnienia wniosku:

1. Numer lotu - koniecznie muszę wpisać?

2. Plan podroży - mam zaklepane kilka miejsc ale chciałbym wiedzieć czy bez obaw mogę wpisać że planuję oglądać mecze NBA, NHL i MLB na stadionie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MarQueS napisał:

Witam.

Niedawno kupiłem bilet w atrakcyjnej cenie do NYC ,mimo że nie mam wizy... wiem że najlepiej najpierw ubiegać o wizę a później bilet, przejdźmy do rzeczy.

Od 3,5 lat pracuję - umowa o pracę na czas nieokreślony i także studiuję zaoczne II rok. Myślę że jest szansa że dostanę wizę turystyczną chociaż nie ma gwarancji na 100%, co sądzicie?

Co do wypełnienia wniosku:

1. Numer lotu - koniecznie muszę wpisać?

2. Plan podroży - mam zaklepane kilka miejsc ale chciałbym wiedzieć czy bez obaw mogę wpisać że planuję oglądać mecze NBA, NHL i MLB na stadionie?

 

A na kiedy masz bilet ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, kzielu napisał:

No nie, bo proces odmów nie jest przecież losowy.

No jak nie jak tak. Konsule mają prikaz z białego domu żeby nie zejść poniżej 3% odmow. Rano jeden dyżurny zaznacza krzyżykami te parę procent wniosków  do odwalenia. Nawet konsul zbyt uważnie  nie słucha co aplikant mówi bo jak ma krzyżyk postawiony rano na wniosku to i tak wiadomo że do odmowy zakwalifikowany. Potem nieszczesnicy zalą się że konsul sympatyczny był i było mu przykro ze nie dał wizy choć z jego oczu widać było że naprawdę chciał dać...:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach