Skocz do zawartości

Nielegalny pobyt rodziny a wiza


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Z góry proszę o nie rzucanie we mnie pomidorami o to, że sobie nie wyszukałam tematu. Jest tego multum a nie znalazłam czegoś co by mi pomogło. 

Wracając do tematu. W tym roku chcę stawać o wizę turystyczną. Mam 21 lat, studiuję, nie pracuję ale uciekać stąd nie chcę.. Jednak pojawia się problem. Mój tata ponad 10 lat temu wrócił z USA przebywając tam nielegalnie przez 9 lat. Jego bracia i rodzice zostali tam i żyją sobie również nielegalnie. Osobiście nie mam z nimi kontaktu, więc może jakoś zalegalizowali swój pobyt ale mi nic o tym nie wiadomo. 

Pytanie brzmi. Mogę mieć problem ze zdobyciem wizy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
1 minute ago, Roelka said:

Mozesz.

Tak? Nie wiedzialem ze USA stosuje odpowiedzialnosc zbiorowa. Jakies zrodlo tej informacji?

 

8 minutes ago, mychn said:

Pytanie brzmi. Mogę mieć problem ze zdobyciem wizy? 

Na rozmowie z konsulem jestes oceniana Ty, a nie Twoja rodzina. Miej na uwadze to, ze pod czas rozmowy pada pytanie o rodzine w USA. Jedyne co moge poradzic: nie klam. Sa tam legalnie, czy nie konsul moze miec dostep do tej informacji. W momencie kiedy zlapie Cie na klamstwie, dostaniesz od razu odmowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Roelka napisał:

Mozesz.

Byłabym wdzięczna jakbyś mi wyjaśniła jak mam postępować w takiej sytuacji, jeśli wiesz oczywiście :)

Moja mama również kilkanaście lat temu się starała 3 razy i nie dostała. Ja myślę o wizie od 3 lat ale boję się, że nie dostanę również. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Xarthisius napisał:

Tak? Nie wiedzialem ze USA stosuje odpowiedzialnosc zbiorowa. Jakies zrodlo tej informacji?