Skocz do zawartości

Pomoc i wasza opinia w szansach na spełnienie marzeń


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Aktualnie mam 17 lat ( w chwili wyjazdu miałbym 18, wiec ta pełnoletnosc by byla) i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony iloscia osob w moim wieku ktôrzy chca zwiedzic USA! Tak czy siak - przejdzmy do mojego pytania. Oczywiscie zalezy mi na waszym zdaniu w kilku kwestiach - po pierwsze moje szanse za wize. Jestem teraz w 2 klasie technikum, w trakcie wyjazdu bylbym pomiedzy 2, a 3 jako technik informatyk. Nie mialbym zdanej matury i jedna z 3 kwalifikacji, wymaganych do tytułu technika informatyka. Do tego pieniadze na wyjazd zarobie w skandynawii, gdzie moja rodzina posiada kilka firm i byc moze wiąze z nimi przyszłosc. Jesli to ma jakiekolwiek znaczenie gram w lokalnym klubie sportowym i od 9 lat jestem wielkim kibicem europejskiego zespolu (co mam jak udowodnic, oj mam). Nie wiem czy to tez ma jakiekolwiek znaczenie ale bylem na wystapieniu prezydenta Donalda Trumpa w Warszawie. Pierwsze pytanie jest czy wedlug was mam szanse na wize turystyczna? (Znam odpowiedz nie dowiesz sie poki nie sprobujesz). Osobiscie wydaje mi sie ze mam mocne argumenty na to zeby udowodnic wiezi z europa i polska (nie mowiac o tym ze w szwecji czekaja mnie lepsze zarobki niz w US). To tyle na temat wizy. Teraz jeszcze budzet i potencjalne miejsca. Sam planowałem dla siebie Waszyngton i Nowy York. Co o tym sądzicie? Wydaje wam się to dobrym pomyslem na zwiedzenie tego kraju czy zaoferowalibyscie cos innego? Wiele osob mowi o LA ale z tego co wiem jest niebezpiecznie a bez auta ani rusz. I na koniec budzet. Myslalem nad 8 tysiącami zł na cała wyprawe. Bilety z Warszawy do D.C - 3,5/4 k i reszta pieniedzy do wydania na miejscu w gotowce i kartach platniczych. Wiem ze to nie jest wymarzona suma, jednoczesnie wiem ze realna. Myslicie ze uda mi sie z tymi pieniadzmi jakkolwiek zasmakowac US? Dziekuje za ponoc!

Odnośnik do komentarza