Skocz do zawartości

Przeprowadzka do USA - Pytania


JackMagda

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Ja i moja żona obecnie mieszkamy w Dubaju w Emiratach Arabskich. Niestety Dubaj nie jest miejscem, w którym można osiąść na stałe, dlatego pojawił się plan, aby przenieść się do USA i tam zacząć zapuszczać korzenie.

Moja żona pracuje jako Cabin Crew/ Flight Attandant dla lini lotniczych Emirates a ja jestem dyplomowanym Grafikiem Projektantem /Art Directorem w Dubajskiej agencji reklamowej.

Przeszukaliśmy trochę informacji w necie na temat sponsoringu, zielonych kart ect., ale nie mamy jednoznacznych odpowiedzi -dlatego tu piszę, bo to forum wydaje się najbardziej wiarygodne. Proszę, abyście udzielili nam jakiś informacji - w jaki sposób moglibyśmy się przenieść do USA na stałe. Temat loterii wiz jest już przeniesiony na 2019 rok wiec pozostaje nam tylko sponsoring.
1) Jakie mamy szanse dostania wiz sponsorskich w naszych profesjach?
2) Czy są jakieś firmy, które legalnie organizują sponsoring?
3) Czy są jeszcze jakieś "sposoby" na dostanie pozwoleń o prace w USA?
4) Czy każda firma może złożyć wniosek do urzędu o wizę sponsorską (dla pracownika spoza USA)czy tylko duże korporacje?
5) Czy znacie i możecie polecić jakieś kancelarie prawne w US, które zajmują się organizowaniem wiz sponsorskich?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pomoc. Proszę też pisać na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, JackMagda napisał:

Cześć wszystkim,

Ja i moja żona obecnie mieszkamy w Dubaju w Emiratach Arabskich. Niestety Dubaj nie jest miejscem, w którym można osiąść na stałe, dlatego pojawił się plan, aby przenieść się do USA i tam zacząć zapuszczać korzenie.

Moja żona pracuje jako Cabin Crew/ Flight Attandant dla lini lotniczych Emirates a ja jestem dyplomowanym Grafikiem Projektantem /Art Directorem w Dubajskiej agencji reklamowej.