Skocz do zawartości

Zakup Iphone 6s


Dlugi200202

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Mam pytanie nie znam się kompletnie na tym więc proszę o pomoc. Moja ciocia jest w stanach i zastanawiam się czy nie poprosić ją o kupno iphone 6s. Pytanie jest następujące czy ten iphone by działał w Polsce i czy mógłbym normalnie korzystać z internetu dzwonić itp. Dodam jeszcze ,że siecią ,w której jestem jest T-Mobile. Dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie działał. Nie będziesz miał gwarancji w UE. Jak się coś z nim stanie będziesz musiał go odesłać do USA na naprawę gwarancyjną. Ja kupiłem kiedyś Iphone 5S w USA i używałem go w Polsce - słuchawki były uszkodzone (a nie sprawdziłem tego w USA) i żaden serwis apple nie chciał mi naprawić / wymienić. Ponoć komputery / IPady mają światową gwarancję o ile nie posiadają gniazda na SIM kartę. W przypadku telefonów to nie działa. Przy kolejnej wizycie w USA w Apple Store wymienili mi od ręki nie zadając żadnego pytania i nie prosząc o żaden rachunek.

Oczywiście musisz kupić telefon bez blokady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minutes ago, Dlugi200202 said:

Super dziękuje bardzo ! Problemu nie będzie ciocia sprawdzi czy wszystko z telefonem jest ok bo ona jest tam na stałe. Pytałem sie gdyż na niektórych forach pisało, że 6s działa a na niektórych, że nie bo coś tam z internetem nie było ok więc wolałem mieć pewność.

https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-6s-iphone-6s-plus

Model GSM jest taki sam na USA i EU (i wszystkie inne kraje z listy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dlugi200202 napisał:

Witam !