Jump to content
gosc333

DV-2019 Wylosowany / Nie wylosowany

DV-2019 WYLOSOWANY / NIE WYLOSOWANY   

205 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Czy zostałeś/aś wylosowany/a w loterii DV-2019 ?



Recommended Posts

Dnia 15.05.2019 o 01:48, Zelka napisał:

Hej @esme,

Trochę się stresuję, mój numer jest current w maju a nadal nie dostałam zaproszenia. Wiem, może trochę swiruje:p mam nadzieję, że na dniach coś będzie wiadomo. 

Zelka,

Jezeli Ci to pomoze to jestem aktualnie w podobnej sytuacji i czekam na ustalenia daty wizyty w ambasadzie. Moj numer aktualny od maja, a 10 kwietnia dostalem informacje, ze moje dokumenty oraz DS260 sa zweryfikowane. Mysle ze w ciagu tygodnia powinnismy dostac zaproszenia, jako ze pierwsza partia na Lipiec powinna byc rozsylana ok 18.05.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

For July. Co oznacza ten current? G

Gdzieś wyczytałam, że to znaczy, że mało wiz im zeszło i przewidują, że wszystkie wylosowane będą mogły być zaproszone na rozmowę, ale nie wiem czy to prawda.

Screenshot_2019-05-17-12-39-27-262_com.android.chrome.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

33 minuty temu, qrka napisał:

For July. Co oznacza ten current? G

Gdzieś wyczytałam, że to znaczy, że mało wiz im zeszło i przewidują, że wszystkie wylosowane będą mogły być zaproszone na rozmowę, ale nie wiem czy to prawda.

Screenshot_2019-05-17-12-39-27-262_com.android.chrome.png

Myślę, że tu znajdziesz odpowiedź. http://britsimonsays.com/vb-for-july-interviews-released/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.05.2019 o 15:28, Maxis napisał:

Zelka,

Jezeli Ci to pomoze to jestem aktualnie w podobnej sytuacji i czekam na ustalenia daty wizyty w ambasadzie. Moj numer aktualny od maja, a 10 kwietnia dostalem informacje, ze moje dokumenty oraz DS260 sa zweryfikowane. Mysle ze w ciagu tygodnia powinnismy dostac zaproszenia, jako ze pierwsza partia na Lipiec powinna byc rozsylana ok 18.05.

@Zelka tak jak przewidywalem. Dzis dostalem zaproszenie na polowe lipca

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Tom34 napisał:

Myślę, że tu znajdziesz odpowiedź. http://britsimonsays.com/vb-for-july-interviews-released/

Dzięki :) czyli tak jak przypuszczałam ;)

 

2 godziny temu, Maxis napisał:
2 godziny temu, Maxis napisał:

10 kwietnia dostalem informacje, ze moje dokumenty oraz DS260 sa zweryfikowane. 

 

@MaxisCzy Ty mówisz o mailu który odsyłają po wysłaniu skanów aktu urodzenia etc.? Czy należy jeszcze jednego maila od nich oczekiwać?

IMG_20190517_193721.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 godziny temu, qrka napisał:

Dzięki :) czyli tak jak przypuszczałam ;)

 

@MaxisCzy Ty mówisz o mailu który odsyłają po wysłaniu skanów aktu urodzenia etc.? Czy należy jeszcze jednego maila od nich oczekiwać?

IMG_20190517_193721.png

Tak to dokladnie ten mail. Ja dostalem potwierdzenie 10 kwietnia. Podobno potrzebuja ok. 3 tygodnie od tego czasu zeby wyslac zaproszenie wiec mozesz sie spodziewac wizyty w sierpniu.

Edited by Maxis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh.

Dobre.

cos mi sie w glowie poprzestawialo ze dopiero od 16 mozna sprawdzac wyniki, a tu jednak wczesniej,

no ale nic, wylosowanym 47*** wiec szalu nie ma, no ale w usa juz prawie 4 lata, legalnie, ale nie GC

a tu 84 strony do przeczytania.

dobra mocna kawa i czytamy.

 

Cos mnie ominelo?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, JLG napisał:

Heh.

Dobre.

cos mi sie w glowie poprzestawialo ze dopiero od 16 mozna sprawdzac wyniki, a tu jednak wczesniej,

no ale nic, wylosowanym 47*** wiec szalu nie ma, no ale w usa juz prawie 4 lata, legalnie, ale nie GC

a tu 84 strony do przeczytania.

dobra mocna kawa i czytamy.

 

Cos mnie ominelo?

 

Polecam też czytać inne tematy o loterii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czesc,

Mam pytanie do osob ktore robily badania lekarskie w Krakowie. Dzis dzwonilem do centrum medycznego i powiedzieli mi ze najpierw trzeba umowic sie na badania, a nastepnie poczekac az 10 dni na wyniki i wtedy spotkanie z lekarzem. Czy faktycznie nie da sie tego zalatwic w krotszym czasie?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...