Skocz do zawartości

Wyjazd 30+


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

Jak jest się studentem, to wyjazd do USA nie jest wielkim wyzwaniem, ponieważ istnieje cała masa programów ułatwiających wyjazd.

A co z ludźmi, którzy studnia już skończyli, założyli rodziny, jakąś ścieżkę kariery w PL wydeptali, nie mają ciotki w Stanach, a teraz mają marzenie rzucić wszystko i zamieszkać w USA?

Jakieś pomysły? Agencje pośrednictwa? Wiem o zaproszeniach od pracodawców, ale jak do nich dotrzeć?

Nie jestem też niestety programistą ;) Jestem związana z rynkiem HORECA, obecnie sama sobie szefem.

Chętnie posłucham rad :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
1 minutę temu, Anulka_Anulka napisał:

Cześć, 

Jak jest się studentem, to wyjazd do USA nie jest wielkim wyzwaniem, ponieważ istnieje cała masa programów ułatwiających wyjazd.

A co z ludźmi, którzy studnia już skończyli, założyli rodziny, jakąś ścieżkę kariery w PL wydeptali, nie mają ciotki w Stanach, a teraz mają marzenie rzucić wszystko i zamieszkać w USA?

Jakieś pomysły? Agencje pośrednictwa? Wiem o zaproszeniach od pracodawców, ale jak do nich dotrzeć?

Nie jestem też niestety programistą ;) Jestem związana z rynkiem HORECA, obecnie sama sobie szefem.

Chętnie posłucham rad :)

Bylo jakies 5 tysiecy razy. Loteria, praca, rodzina (najblizsza).  Ostatnia opcja odpada jak masz juz meza, wiec zostaja pozostale....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Anulka_Anulka napisał:

Loteria - czekanie

Rodzina - odpada

Bardziej mi chodzi o możliwości poszukiwania pracy.

Zadaj sobie pytanie - miliony ludzi chca tu pracowac (lub maja marzenie rzucic to wszystko..... - w wiekszosci przypadkow dlatego ze nie maja zadnego pojecia o rzeczywistosci zycia w US ale to inna historia) , dlaczego ich tu nie ma ? Trzeba miec poszukiwany zawod _i_ doswiadczenie, znalezc pracodawce ktory Cie zasponsoruje. 

Odnośnik do komentarza