Skocz do zawartości

Wyjazd do USA. Na stałe.


Annapolska

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu ale chciałabym spytać jak to było u was że wyjechaliscie do USA gdzie mieszkaliscie pracowaliscie itp. Ja chciałbym wyjechać z narzeczonym na stałe. Ja jestem z zawodu masażystka i kosmetyczka mój narzeczony odnajdzie się we wszystkim. Może jest ktoś kto mógłby nam pomóc na początek. Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę darojcie sobie docinki itp. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
7 minut temu, Annapolska napisał:

Witam. Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu ale chciałabym spytać jak to było u was że wyjechaliscie do USA gdzie mieszkaliscie pracowaliscie itp. Ja chciałbym wyjechać z narzeczonym na stałe. Ja jestem z zawodu masażystka i kosmetyczka mój narzeczony odnajdzie się we wszystkim. Może jest ktoś kto mógłby nam pomóc na początek. Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę darojcie sobie docinki itp. Pozdrawiam 

Nie ma mozliwosci wyjechania "bo sie chce". Po prostu. Miliony (albo wiecej) ludzi chca tu przyjechac i jak pewnie sie domyslasz nie przyjezdzaja.

Ludzie wyjezdzaja : 

- Przez sponsorowanie przez pracodawce (na oko - u Ciebie odpada)

- Przez rodzine (najszybciej - malzenstwo z obywatelem)

- Wylosowali wize imigracyjna w loterii wizowej

Innych drog w zasadzie nie ma a dokladnie sa na tyle specjalizowane ze nie ma specjalnego sensu o tym pisac.

Moj konkretny przypadek (wiza pracownicza L-1) zupelnie nic Ci nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi Ci o legalny wyjazd, to na początek potrzebujecie odpowiednich wiz. Z tego, co przedstawiłaś, to dla Was najbardziej odpowiednia byłaby loteria. Jeśli nie zostanie zniesiona, to zgłoszenia do kolejnej będą przyjmowane w październiku tego roku.

O nielegalnym wyjeździe nie mówię, bo to nie to forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach