Skocz do zawartości
Mistral29

Praca na Alasce jako nauczyciel Języka Hiszpańskiego

Recommended Posts

Witam, chciałam się dowiedzieć, czy mam szansę dostać pracę jako nauczyciel hiszpańskiego na Alasce. Mieszkam od 4 lat w UK, gdzie wkrótce kończę studia magisterskie na kierunku hiszpańskim. Jestem poniekąd studentem "3-go wieku" czyli po 40-ce :). Hiszpańskiego uczyłam przez wiele lat w Hiszpanii, a potem w Polsce. Brakowało mi jednak wykształcenia wyższego (egzamin z hiszpańskiego na najwyższym poziomie zdałam 13 lat temu), by pracować w normalnym szkolnictwie, dlatego pracowałam tylko dla szkół językowych. Czy jest zapotrzebowanie na nauczycieli i czy z wykształceniem wyższym uzyskanym w Wielkiej Brytanii mam szansę na uzyskanie pracy na Alasce? Będę wdzięczna za każdą informację.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Problem jest wiza -- bedziesz musiala znalezc pracodawce (school district) ktory zasponsoruje Ciebie na wize H1-B, ktora pozwoli ci na prace w USA - i potem zalatwic tymczasowa certyfikacje, ktora pozwoli ci na prace w szkole w stanie Alaska. Nie jest to latwe - ale tez nie niemozliwe.

http://www.alaskateacher.org/foreign_teachers.php

Edytowane przez katlia

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jaki procent mieszkańców USA mówi po hiszpańsku? Przecież na miejscu jest pełno ludzi mogących uczyć hiszpańskiego i prawdopodobnie wszystkich języków świata. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Godzinę temu, andyopole napisał:

Jaki procent mieszkańców USA mówi po hiszpańsku? Przecież na miejscu jest pełno ludzi mogących uczyć hiszpańskiego i prawdopodobnie wszystkich języków świata. 

Nie koniecznie Andy. Latynosi to najwieksza grupa etnyczna w Denver (i wiekszosc w Denver Public Schools) ale zawsze brakuje wykfalifikowanych nauczycieli hiszpanskiego w tutejszych szkolach publicznych. Sadze, ze jest podobnie na Alasce. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta