Skocz do zawartości

Konieczność wizy H1B1


9lauke

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

po pierwsze chciałbym zaznaczyć że jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość jeśli napiszę coś głupiego:D

W każdym razie oto moja krótka historia: od dłuższego czasu myślę o przeprowadzce do USA, jednak od razu powiem że są to plany na za 2-3 lata. Obecnie mam 20 lat i pracuję jako product designer w tzw. software housie, za 3 miesiące (jeżeli trwająca rekrutacja pójdzie po dobrej myśli na co się zapowiada) przenoszę się do jednej z większych firm w Polsce i Europie tego typu na to podobne stanowisko, gdzie wymagana jest bardzo szeroka wiedza z tej dziedziny grafiki. Projektowanie graficzne praktykuję już od kiedy miałem 10 lat, a pracuję w zawodzie od kiedy byłem nastolatkiem, więc mam dużo większą wiedzę w tej dziedzinie niż moi rówieśnicy czy nawet koledzy z zawodu (wiem że to brzmi egoistycznie ale takie są realia, ciężko na osiągnięcie tego poziomu pracowałem). Z racji tego że do USA na wizę H1B potrzeba bachelor's degree, czyli odpowiednika polskiego licencjatu, podjąłem się studiów zaocznych. Problem jest taki że na studiach koszmarnie nudzę się, marnuje całość wolnego czasu na wykonywanie absurdalnych po prostu czynności i uczenie się zupełnie niepotrzebnych rzeczy, nie raz facepalmując na głupotki które mawiają wykładowcy, że o kosmicznych pieniądzach które na nie wyrzuciłem nie wspomnę. Ale poziom polskich studiów zostawiam już na inny czas. Oh, dodam jeszcze że mam dyplom z liceum plastycznego chociaż nie wiem czy to cokolwiek znaczy:D