Jump to content

Drogie życie w USA


Recommended Posts

15 minutes ago, katlia said:

Ciekawe -- a jakie sa realia? Mnie sie podobal ten numbeo bo wlicza koszt zlobkow/preschool. OP ma 2 malych dzieci -- wiec jakies $2,500 na miesiac :wacko:

No wlasnie to jest jedna z metryk ktora odstaje. Numbeo twierdzi ze za $600 / mo mozna miec calodniowa opieke nad dzieckiem. Szkoda, ze nie pisza gdzie dokladnie, bo my wydajemy jedyne $1020 / mo za 3latka.

Link to post
Share on other sites

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tak na marginesie - jest jeden aspekt o którym się nie wspomina rozważając koszty życia - otóż różni ludzie mają różne podejście do pieniądza. W Ameryce jest powszechne (przynajmniej z tego co widzę w

I kredyt na pierścionek zaręczynowy bo jak nie jest odpowiednio duży to znaczy że nie kocha wystarczająco mocno.   Najgłupsza reklama jaka słyszalem w lokalnym radiu zaraz jak trafił covid "

I myślisz że w czasie recesji będą płaciły dywidendy ? Albo jak po recesji przestaną istnieć ? Geniusz rynku akcji normalnie.... Wy serio nie macie najmniejszego pojęcia co oznacza recesja w tym

Posted Images

11 minut temu, ilon napisał:

Kurcze, jakby mi ktos chcial dac 100k to w ciemno biore. Ale racja, zalezy gdzie sie jest. 100k dla mnie samej w DC by mi wystarczylo, ale nie byloby jakis ogromnych luksusow :P 

Znam rodziny w Nebrasce ktore zyja zupelnie spokojnie na 80k. Ale musza mieszkac w Nebrasce :)

 

Link to post
Share on other sites

5 minut temu, Invictus95 napisał:

 

 

Nie bardzo rozumiem co to wnosi do tematu?

A tak na marginesie, 110K w Chicago to bardzo przyzwoita pensja. Na 2+2 już nie tak różowo, ale jak się rozsądnie wybierze dzielnicę to można całkiem spoko żyć, choć bez szaleństw.

Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Invictus95 napisał:

 

Tak jak napisalam: w najdrozszych rejonach najdrozszych stanow 100k nie bardzo wystarczy na rodzine. W reszcie USA jak najbardziej wystarczy, a w innych to juz spore pieniadze.

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, katlia said:

Nikt na tym forum nie twierdzi ze ciezko przezyc za jedyne 100 tysiecy. No, moze jezeli ma sie dzieci i mieszka sie pod San Francisco lub na Manhattanie. 

Jako osoba z dziećmi mieszkająca pod SF potwierdzam ze za 100k to się przeżyć nie da. Można wegetować. Płacimy 3500$ czynszu za mieszkanie na miesiąc, do tego opłaty za przedszkole dzieci? No nie, gdybyśmy zarabiali 100k to byśmy już dawno się spakowali i wracali do PL, gdzie za samo posiadanie 2 dzieci dostawalibysmy 1000zl na mc od państwa...

no ale co do innych stanów się nie wypowiadam :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ja  w MN mam 40K i to i tak dobra stawka na tutejszym rynku. Fakt, starcza mi to na ratę kredytu za auto i pół mieszkania. Na lekarza już mnie nie stać. Gdyby nie mój sponsor to bym zęby w ścianę dawno wgryzła. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...