Skocz do zawartości

Możliwości otrzymania L1B


Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest tutaj osoba, która dostała, albo zna kogoś kto otrzymał powyższą wizę? Próbuję określić moje własne szanse.
Pracuję w firmie, która ma oddziały w Stanach; jestem tutaj już ponad rok; jest to IT, a ja jestem programistą, jednak tamtejsze oddziały zajmują się innymi rzeczami niż nasz oddział, ale nadal jest to tworzenie oprogramowania przy użyciu tych samych technologii. Zastanawiam się więc jak jest określane czy rzeczywiście mam specialized knowledge, która jest potrzebna w oddziale amerykańskim.

Dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Morales1235 said:

Czy jest tutaj osoba, która dostała, albo zna kogoś kto otrzymał powyższą wizę? Próbuję określić moje własne szanse.
Pracuję w firmie, która ma oddziały w Stanach; jestem tutaj już ponad rok; jest to IT, a ja jestem programistą, jednak tamtejsze oddziały zajmują się innymi rzeczami niż nasz oddział, ale nadal jest to tworzenie oprogramowania przy użyciu tych samych technologii. Zastanawiam się więc jak jest określane czy rzeczywiście mam specialized knowledge, która jest potrzebna w oddziale amerykańskim.

Dzieki!

Aha, ja np.

W praktyce to wygląda tak że firma prawnicza wynajęta przez Twojego pracodawcę tak napisze aplikacje że będzie wyglądała odpowiednio. To czy masz szansę na L-1B znacznie więcej zależy od tego czy firma chce Cię wysłać niż od tego czy faktycznie posiadasz specialized knowledge. Oczywiscie szanse że będąc jednym z tysiąca niczym nie wyróżniajacych się pracowników ja dostaniesz nie są wielkie ale znowu wtedy firma raczej Cię nie wyśle. 

Bottom line - zawracasz sobie głowę nie tym problemem co trzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach