Skocz do zawartości

Czy zaproszenie jest obowiązkowe??


Sontuś

Rekomendowane odpowiedzi

[/b]Witam mam pytanko czy aby starac sie o wize turystyczna do USA konieczne (obowiązkowe) jest zaproszenie od osoby do której chcemy jechac??

Bede wdzieczny za informacje, z gory dziekuje Pozdrawiam :lol:

Nie, nie jest konieczne/obowiązkowe. Możesz mieć i może ono w jakimś stopniu Ci pomóc dostać promesę, ale czasami bywa, że nawet nie pytają o zaproszenie, więc niczym się nie martw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem studentem I roku, moj kolega jak sie staral to tylko zapytali czy ma zaproszenie i odpowiedzial ,,mam" ale nie chciala do wgladu , a jak konsul zapyta czy mam zaproszenie i powiem ze nie mam to wplynie to na decyzje o otrzymaniu wizy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaproszenie nie jest konieczne.... nie obowiazkowe... i w zadnym stopniu nie ulatwia otrzymania promesy jest poprostu dowodem notarialnym ze w razie czgo mozesz zatrzymac sie u prywatnej osoby i nie ma zadnego wplywu na decyzje konsula o wydaniu lub odmowie promesy... kiedys bylo inaczej dzis zaproszenie jest tylko starym przwyczajeniem i nie jest do niczego potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Kasa... jestes turysta wiec jedziesz zwiedzac bez watpienia kasa jest ci potrzebna.,... po to wlasnie jedziesz na rozmowe z konsulem zeby mu pokazac ze ty tam nie jedziesz do pracy a zwiedzac i ze twoj zwiazek z polska jest tak duzy ze nie zostaniesz w usa.... a to ze ktos cie utrzymywac bedzie to moze byc jedno z pytan od konsula... wszystko to co napiszesz na wniosku wizowym jesli jedziesz do cioci to on moze zapytac czy ciocia oplaca podroz i pobyt....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wlasnie uwazam inaczej bo niby nie jest obowiazkowe ale lepiej jest miec tak tak to stare przezwyczajenia alee np. jak ja bylam to konsul ogladala mi zaproszenie dosc dokladnie pzdr:)