Skocz do zawartości

Na własną rękę(rodzina w us mająca firmę).Siermiężnie pls;]


Rekomendowane odpowiedzi

Z góry przepraszam, za dość dziwny Topic - ale forum ma niesamowicie dużą odwiedzalność i przypuszczam, iż mógłby być pominięty w gąszczu postów (szczególnie w tym okresie).

Nazywam się Mateusz i studiuję na polibudce w Poznaniu.

15 minut temu podjąłem wraz z koleżanką(także studentką-dziennikarstwa) decyzję, że JEDNAK chccemy leciec do usa pracować(ostatnie 3 miesiące byłem przekonany, że będę robił co innego - ale niestety KLAPA ;[)

Przedstawie swój problem/wątpliwośći w miare krótko (za 7 godzin mam egzamin z Baz Danych i muszę się w końcu zacząć uczyć ;]).

Moja mama wzięła ślub z Amerykaninem w 2000r(albo 2001 nie pamietam:P).

Ma stały pobyt i chyba na dniach, albo już (jakiś test ma ponoć mieć) będzie obywatelem.

Jej mąż jest właścicielem firmy ( www.eastcascadeproducts.com )

W stanach byłem 3 razy (za każdym razem na wizę turystyczną).

Mam na 50% pewną posadę w ciekawej firmie ( www.flycolumbia.com ) na niegłupim stanowisku (można powiedzieć, że mocno związanym moimi studiami).

Mam zamiar jechać z koleżanką w to samo miejsce (1 raz jedzie, też jest studentką i ma tyle lat co ja czyli 20, także bez problemu dostanie zaświadczenia o sponsoringu przez moja rodzine itp)

Taka jest moja sytuacja.

Chcę na własną rękę (samodzielny ze mnie chłopiec;]) załatwić WSZELKIE formalności związane z wizą J-1 Work & Travel dla siebie i koleżanki wspólnie. Bez JAKICHKOLWIEK pośredniczących firm.

Teraz moje *Pytania* (a nie jest ich mało i będę BARDZO WDZIĘCZNY ZA POMOC W KTÓREJKOLWIEK KWESTII):