Skocz do zawartości

Jak najlepiej zaplanować przyszłość?


Marczesko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam kilka pytań dotyczących wyjazdu jak i wielu innych rzeczy związanych z U.S.A

Na początek powiem, że U.S.A jest moim największym marzeniem.

Mam na punkcie stanów "bzika" Ich styl życia, kultura, obyczaje, krajobrazy to wszystko jest po prostu dla mnie spełnieniem wszystkich marzeń.

Ale do rzeczy.

Jestem w ostatniej klasie technikum o profilu "Technik drogownictwa", jestem młody i nie widzę perspektyw na normalne życie w rodzimym kraju... to bardzo smutne ale niestety prawdziwe.

Oczywiście mógłbym tu zostać i pracować za średnią krajową i nic w życiu nie osiągnąć ale nie o to mi chodzi.

Po prostu wyznaje zasadę, że żyje się tylko raz i chcę to życie przeżyć w dobrym stylu.

Na poważnie planuje wyjazd do U.S.A ale nie wiem co będzie najlepsze na początek.

Zastanawiałem się nad work & travel ale do tego trzeba być chyba studentem a studiować za bardzo nie chcę...

Zawsze mogę postarać się o wizę turystyczną i już z niej nie wrócić ale to dla mnie nie sposób.

Chciałbym legalnie tam pracować i zamieszkać.

Wiem, że to teraz mało realne :D

Jest jeszcze opcja że jakiś pracodawca przyśle mi zaproszenie do pracy w U.S.A ale do tego trzeba mieć porządnego farta.

Ostatnio byłem u koleżanki mojej mamy która była w Arizonie 6 miesięcy na wizie turystycznej u swojej siostry.

Mówiła mi, że w Arizonie jest praca a nawet bardzo dużo pracy tylko jak się tam dostać, jak się za to zabrać.

Niestety nie mam na koncie 500,000$ żeby otworzyć działalność na terenie U.S.A, więc ta opcja odpada. Nie wiem jakie są inne legalne możliwości pracy w stanach i tu zaczyna się moja prośba do wszystkich rzetelnych i uprzejmych ludzi.

Jeżeli wiecie jak można znaleźć prace w stanach, jak zacząć poszukiwania, czego się wystrzegać w poszukiwaniach, jak nawiązać kontakt z potencjalnymi pracodawcami to bardzo uprzejmie proszę o odpisanie mi na tego posta za co będę niezmiernie wdzięczny.