Skocz do zawartości

Personel medyczny i menedżerowie w szpitalu


Stasiu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

W nastepne wakacje, po obronieniu pracy mgr, zamierzamy wyjechac z dziewczyna na kilka miesiecy do US na praktykę-staż. Ona studiuje położnictwo, ja zdrowie publiczne. Napisaliśmy dosc dobre listy i CV. Płynnie mowimy po ang. Ona ma za sobą 2 lata praktyki studenckiej w szpitalu uniwersyteckim, ja pracuję od roku w jednym z lepszych centrów onkologii w kraju jako specjalista ds. profilaktyki (m.in. organizacja screeningu mammograficznego w województwie).

Co możecie powiedzieć o szansach na powodzenie takiej wyprawy ?

A poza tym jak jest ogólnie z branżą medyczną w US ?

Jaki proponowalibyście rodzaj wizy ?

No i ostatnie (przepraszam za ilość 8) ) pytanie: nie ukrywam, iż w przyszłości chcielibyśmy wyemigrować, jakie podjąć kroki :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc Stasiu

jest program Intership badz practical training gdzie mozna podjac staz ale niestety nie obejmuja one stazy dla dzialu medycznego. wiem ze sa rozne programy wymiany studentow takze z kierunkow medycznych ale tego musialbys sie dowiedziec na swojej uczelni.

co do stazy dla osob zwiazanych ze sluzba zdrowia- nie slyszalam, przykro mi ;) a jak cos znajdziesz to podziel sie tym na forum, bo ja osobiscie probowalam czegos szukac (studiuje fizjoterapie) i nie znalazlam zadnych programow na staz. no chyba ze jakos na wlasna reke?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja uczelnia moze mi pomoc w znalezieniu miejsca praktyki tyle, ze w Europie, a to mnie nie interesuje 8)

Tak jak mowisz, nie zauwazylem w programach Intership ofert skierowanych do pracownikow sluzby zdrowia. Nie wiem czy sie nie myle, ale nawet wiza H-3, skierowana do stażystów, nie obejmuje pracownikow medycznych. Takze biednemu wiatr w oczy ... :twisted: