Skocz do zawartości

Wyjazd Na W&t 2008 - Wrocław


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam zamiar pojechać w tym roku do USA na program W&T. Szukam osób chętnych do wyjazdu z Wrocławia. Na razie zastanawiam się nad biurem. Juz dwa razy bylem w Usa na wacie (YTP i CCUSA) niestety w tym roku osoby z ktorymi bylem nie sa juz studentami albo chca zaczac prace w Polsce. Wszystkich chętnych proszę o odzywanie się na forum, albo piszcie do mnie na gg, 4283567.

Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

SIema!

Ja również chcę jechać do USA w tym roku. Również nie mam na razie z kim tam pojechać. Jestem studentem z Krakowa, i mam zamiar pojechać na targi pracy 24 lutego do Warszawy. Chyba chciałbym pojechać do Dorney Park. Słyszałem, że jest tam co roku trochę polaków i że to świetny park rozrywki. Piszcie na gg 1416900 albo maila michal.kosciuszko@uj.edu.pl Pozdro!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Ja lece na bank do stanów w te wakacje . Jednak to bedzie mój pierwszy taki wyjazd i bede na nim kompletnie sama. Tak wiec troszke sie tym stesuje:P Jestem na etapie wybierania biura i rozwarzam czy by sie nie zapisac do CCUSA , co o tym myslicie? Zastanawiam się ponadto czy wybrać ta opcje gdzie oni sami za ciebie wszystko załatwiaja czy ta gdzie znajdujesz prace na targach , jesli wybiore ta druga to tez chyba bede sie wybierac 24 lutego na targi:)

Byłoby naprawde świetnie znalesc osoby które leca w tym samym okresie , myśle ze razem zawsze razniej ))

ania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć wszystkim,

razem z koleżanką również wybieramy sie w tym roku na w&t. Ja po raz pierwszy, koleżanka była już w zeszłym roku.

Macie już sprecyzowane plany jesli chodzi np. o miejsce? z jakiego biura wyjeżdżacie? p.s. też jesteśmy z wrocławia.

pzdr. i czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum