Skocz do zawartości

Dopiero 1 kwietnia !!! :(, co z legitymacja?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Dzisiaj dzwonilam do Konsulatu w Krakowie i ma spotkanie dopiero na 1 kwietnia (wiza turystyczna). No i pojawia sie problem, otoz chce jechac do USA do rodziny, jestem studentka no i 1 kwietnia nie bede miala jeszcze podbitej legitymacji na nowy semestr i zakonczonego indeksu ze wszystkimi wpisami. Czy w zwiazku z tym Konsul moze uznac ze juz nie jestem studentka?? Moze w ogole nie oplaca mi sie jechac na to spotkanie?

P.S. Myslalam ze czeka sie troche krocej na taka wizyte, a nie ponad 3 tygodnie :D :x

Pozdrawiam cieplutko

Napisano

Jeśli masz na myśli legitymacje studencka to musisz ja podbic do konca marca(jak ka?dy kto jest studentem), wiec chyba zdą?ysz przed 1 kwietnia! Wiec nie wiem w czym problem? :co: I jeszcze jedno nie rozumiem jak mo?esz nie miea wszystkich wpisów do 1 kwietnia? :shock:

Napisano
I jeszcze jedno: faktycznie strasznie d3ugo musisz czekaa 3 tyg.? :shock: Z tego co wiem to czeka sie do 7 -8 dni.

wiesz, jest juz marzec - a kazdy wlasnie teraz sie szykuje na wyjazd wakacyjny do usa (chyba ze nadgorliwi zrobili to juz jesienia)- wiosna jest najwieksze oblezenie konsulatu ze wzgledu na letnie wyjazdy... wiec calkiem mozliwe ze 3 tyg kaza jej czekac...

Napisano

Wracajac do tej legitymacji...

Nie wiem czy uda mi sie to w miare jasno przedstawic ale sprobuje: jestem na studiach zaocznych, wiec zalatwianie wszystkiego (egzaminy, wpisy itp) trwa znacznie dluzej niz na dziennych (przynajmniej w mojej szkole). Zeby mi podbili legitymacje musze najpierw oddac indeks ze wszystkimi wpisami ( a niedlugo mam jeszcze jedna poprawke). Jak oddam indeks pod koniec marca, to moge go nie odzyskac zatwierdzonego przez dziekana na dzien 1 kwietnia. Zadko zdarzalo mi sie ( i nie tylko mi) zaltawic indeks i legitymacje do konca marca.

Uffffff nie wiem czy to jasne ale probowalam.