domi Napisano 10 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 10 Lutego 2009 Hej, Potrzebuję podać komputer z Krakowa do Chicago. Jest popsuty, w USA gwarancja do 7 marca, tu naprawa jest nieopłacalna Jeśli ktoś z was jedzie lub zna kogoś to będę wdzięczny za pomoc. W Chicago ktoś ten komputer z lotniska odbierze. Chodzi o laptopa - można zabrać do podręcznego, cienki jest, ale dość duży jak na laptopy (17 cali panoramiczny). Naprawa w Polsce się zupełnie nie opłaca (do wymiany płyta główna cała płyta główna). Z drugiej strony nie mam wiele czasu. Chętnie zapłacę za transport zamiast poczty która nie gwarantuje dostarczenia na czas Jak kogoś znacie to dajcie proszę znać. Jak nie zdążę do tego czasu to komputer będzie do wyrzucenia, a szkoda trochę
Rademedes Napisano 11 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2009 zorientuj sie ile kosztuje wykupienie gwarancji na kolejny rok, czasem to nie sa duze pieniadze a przynajmniej ten 7 marca nie bedzie nad Toba wisial, ja raz wykupilem 3 dni przed koncem i nie bylo problemu ;-) Swoja droga tego laptopa to musiales kupic na stronie producenta (bo wtedy maja date sprzedazy i licza juz okres gwarancji), bo wszystkie inne sklepy/ebay'e to nie ma problemu z serwisowaniem sprzetu nawet po dwoch latach w ramach gwarancji. Poprostu czesto nawet nie pytaja o date zakupu, a o dowod sprzedazy bylem zapytany moze raz (ale tylko czy nadal posiadam, nikt tego nie ogladal). W 2008 wyslalem z 6 HP na serwis, 4 z nich mialy wiecej jak rok, bez problemu naprawili, zeby bylo zabawniej to w 3 padly plyty glowne, a byly to zupelnie rozne modele.
domi Napisano 11 Lutego 2009 Autor Zgłoś Napisano 11 Lutego 2009 zorientuj sie ile kosztuje wykupienie gwarancji na kolejny rok, czasem to nie sa duze pieniadze a przynajmniej ten 7 marca nie bedzie nad Toba wisial, ja raz wykupilem 3 dni przed koncem i nie bylo problemu ;-) Nie mogę wykupić kolejnego roku - gwarancja jest już tylko sieci, a nie producenta. Była taka promocja że kupując właśnie HP dają drugi rok gwarancji w sklepie gratis. Nie jest to jednak ani gwarancja ważna tu, ani nigdzie poza tym sklepem. Swoja droga tego laptopa to musiales kupic na stronie producenta (bo wtedy maja date sprzedazy i licza juz okres gwarancji), bo wszystkie inne sklepy/ebay'e to nie ma problemu z serwisowaniem sprzetu nawet po dwoch latach w ramach gwarancji. Poprostu czesto nawet nie pytaja o date zakupu, a o dowod sprzedazy bylem zapytany moze raz (ale tylko czy nadal posiadam, nilkt tego nie ogladal). W 2008 wyslalem z 6 HP na serwis, 4 z nich mialy wiecej jak rok, bez problemu naprawili, zeby bylo zabawniej to w 3 padly plyty glowne, a byly to zupelnie rozne modele. Problem jest doskonale znany - chipsety nvidii mają zły podkład który z czasem zachodzi w reakcje i wysiada grafika. Do wymiany jest cała płyta główna niestety. Już to raz przechodziłem rok temu zaraz po końcu tej gwarancji HP. Niestety dali inną płytę ale z takim samym problemem. HP w listę rozszerzonej gwarancji wciągnął tylko laptopy z procesorem AMD, ja mam niestety intela. Mój model nie figuruje jako taki do naprawy za darmo. Chcą więc ok. 1700zł tutaj za naprawę co jest śmieszną wręcz kwotą, a do tego nie gwarantuje definitywnego rozwiązania problemu. Tak czy inaczej muszę jakoś podać ten komputer do Chicago - tam kolega już załatwi wszystko.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.