RobinHood Napisano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Napisano 11 Kwietnia 2005 Sluchajcie, czy wyjazd do UK z jakiegos biura sie oplaca? Chodzi mi o finanse. Tak jak w temacie jaki jest bilans kosztow i zyskow, tzn. ile trzeba wydac i ile mozna zarobic (chodzi mi o to co dostaje sie do reki)?
637th Napisano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Napisano 16 Kwietnia 2005 koszty? jeżeli praca załatwiana przez polskie biuro to koszty wyjazdu są następujące (niech mnie ktoś poprawi jak nie mam racji): 1.bilet autobusowy/lotniczy 2.jakieś kieszonkowe na start(żebyś miał za co żyć nim dostaniesz pierwszą wypłatę) 3.bilet powrotny Z tego co wiem , biuro które załatwiło Ci pracę w UK potrąca procent z Twojego wynagrodzenia za swoją usługe (nie wiem przez jak długi czas) Z tego co znajomi mi odpowiadali to mozna odłożyć około 200 funtów tygodniowo.pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.