Skocz do zawartości

Dookoła Jeziora Michigan

dimpar

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej,

czy są chętni podróżą dookoła jeziora Michigan jakoś na początku września? Planowałem wypożyczyć samochód i postarać się objechać jezioro w 4-5dni. Jeśli by się uzbierało 4 osoby, to i koszty (wypożyczenie samochodu, ubezpieczenie i paliwo) byłyby odpowiednio mniejsze. Jeśli chodzi o mnie, to studiuję w PL, mam 22l.

No to 3mka i pozdrawiam!

D.

• 10 miesięcy później...

Napisano

no ja sie wybieram pod koniec czerwca na caly tydzien w rejon Mackinac Island, Gaylord, Travers City .... ale wlasnie bede jedynie w tym regionie i przejade sie wzdluz jeziora po wschodniej stronie .... wybralbym sie dookola jeziora z kims ale na rowerach ??????? ..... jak ktos jest chetny to by bylo super ..... nie wiem ile by to zajelo czasu, ciezko mi w tej chwili cos na ten temat powiedziec bo nie wiem ile mil mniej wiecej jest dookola jeziora ...... no i oczywiscie to by zalezalo od wielu innych czynnikow .... mysle ze z tydzien trzebaby bylo miec na to ... plus - minus dwa dni w zaleznosci od szybkosci jazdy .... ilosci zrobionych postoi ..... ewentualnych przerw na pozwiedzanie czegos ...... itd ...... w sumie niezly pomysl na zorganizowanie wyprawy rowerowej dookola jeziora ...... ????????

Napisano
hej,

czy są chętni podróżą dookoła jeziora Michigan jakoś na początku września? Planowałem wypożyczyć samochód i postarać się objechać jezioro w 4-5dni. Jeśli by się uzbierało 4 osoby, to i koszty (wypożyczenie samochodu, ubezpieczenie i paliwo) byłyby odpowiednio mniejsze. Jeśli chodzi o mnie, to studiuję w PL, mam 22l.

No to 3mka i pozdrawiam!

D.

1,638 mi to dlugosc linii brzegowej jeziora.

Popatrz tu moze cos bedzie dla ciebie

http://www.great-lakes.net/tourism/circletour/

http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g2955...y_Michigan.html

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.