czarny87cd Napisano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Napisano 13 Grudnia 2013 Witam serdecznie wszystkich użytkowników, Chciałbym przedstawić sytuację którą miałem 3 miesiące temu przebywając na projekcie w Pittsburghu. NIestety początkiem października miałem problemy z nerkami i była konieczna wizyta w szpitalu. Od miesiąca czasu prowadzę walkę z polską grupą ubezpieczeniową (która odpowiedzialna jest za ubezpieczenie pracowników naszej firmy na projektach poza granicami kraju). Dostarczyłem całą dokumentację medyczną + procedurę leczenia + poniesione przeze mnie koszty ( konsultacje + leki + radiologie itp itd.) Polska grupa ubezpieczeniowa poprosiła mnie o dostarczenie rachunków za wizytę w przychodni, pobyt w szpitalu oraz za radiologię w ORYGINALE. Ja niestety nie mam obecnie takiej możliwości dostarczyć tych dokumentów ponieważ wszystkie rachunki do zapłaty ze szpitala , przychodnii itp dostawałem w skrzynce pocztowej wraz z kopertą zwrotną. Z mojej strony było niezbędne podanie numeru karty AMEX i odesłanie do w.w placówek. 1.Czy mogę wybrac się do szpitala, placówki itp itd i poinformować, że potrzebuję oryginalne dokumenty ponieważ moja grupa ubezpieczeniowa w Polsce tego oczekuje aby zwrócić mi pieniądze za dotychczasowe koszty leczenia? 2.Jeśli ktoś z użytkowników miał podobny przypadek chciałbym by przedstawił zaistniałą sytuacje jak udało się rozwiązać ten problem. Prosiłbym o pomoc w tej sprawie poniewaz jestem w USA od 4 miesięcy i niestety nie mam za bardzo osoby która pomogła by mi bezpośrednio w tej sprawie. Z pozdrowieniami, Tomek
ella Napisano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Napisano 29 Grudnia 2013 Mozesz zadzwonic do Billing Department szpitala, radiologii, grupy lekarskiej, wszystkich miejsc z ktorych dostawales rachunki i poprosic aby wyslali ci itemized billing statement. To powinno wystarczyc, przynajmniej tak bylo w moim przypadku.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.