WoTT Napisano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2017 Witam, prowadzę w Polsce firmę zajmującą się zabudową stoisk targowych. Mój klient (firma z Niemiec) chciałby zlecić mi zabudowę stoisk targowych na terenie USA. Szukam pomocy i podpowiedzi w tym zakresie - czy jest droga abym realizował zlecenie na terenie USA legalnie, wystawiając oczywiście Polską fakturę. Zastanawiałem się również, czy Polska firma może realizować zlecenia dla firm amerykańskich na terenie USA? Znalazłem gdzieś w internecie informacje o "Qualification to do business", teoretycznie kwalifikuję się do tego (prowadzę firmę w Polsce w formie Sp. z o.o.) ale nie wiem czy jest to rozwiązanie właściwe dla tej sytuacji. Chętnie przyjmę wszelkie informacje (kwestia wizy, ubezpieczenia i podatków na miejscu) ew. kontakt do firmy która mogłaby pomóc mi w tej kwestii i przy ew. rejestracji. Chodzi o stan Nowy Jork. Link do opisu tego zezwolenia: https://www.dos.ny.gov/cnsl/do_bus.html Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.