majfoon Napisano 17 Marca 2019 Zgłoś Napisano 17 Marca 2019 Witam, dzisiaj wypełniliśmy z żoną wnioski o wizę B2, podczas wypełniania wniosku dla córki wystąpił błąd i cofnęło mnie na stronę główną. Wcześniej spisałem ID wniosku córki i dopisałem do opłaty i spotkania z konsulem. Teraz nie mogę zalogować się poprzez RETRIEVE AN APPLICATION na wniosek córki ponieważ nie pasuje nazwisko i data urodzenia - widocznie program przed błędem nie zapisał tych danych - mam odpowiedź na pytanie ale nazwisko i data nie pasują. Co dalej? czy mam wypełnić nowy wniosek? - na potwierdzeniu opłaty i umówieniu wizyty u konsula widnieje numer ID wniosku córki na który nie mogę się zalogować, żeby go dokończyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.