psaint Napisano 4 Października 2005 Zgłoś Napisano 4 Października 2005 Witam to mój debiut na tym forum, także proszę o wyrozumiałość jeśli coś nabroję nieświadomie. Ten temat nie daje mi spokoju. Spróbuję opisać w skrócie: Byłem 3 razy na W&T, w papierach napisałem "exempt" nie odprowadzałem podaktu ani federalnego ani stanowego. Złożyłem zeznanie podatkowe za 1 wyjazd zgodnie z terminem i podałem powód zwolnienia z płacenia podatku. Po drugim i trzecim pobycie w usa otrzymałem formy W-2 od pracowdawcy i instrukcje do wypełnienia zeznania z urzędu podatkowego. Sprawę zaniedbałem nie wysłałem zeznania za ostatnie dwa pobyty. Wizytę w sprawie GC mam w listopadzie i nie wiem czy wysyłąć zeznania podatkowe za nierozliczone lata jeszcze przed wizytą czy uregulować tą sprawę na miejscu w USA, jeśli oczywiście przyznają mi GC. Czy w dokumentach, które bierze się ze sobą na rozmowę jest mowa o byłym pobycie w USA i płaceniu podatków? Czy warto w ogóle zaczepiać ten temat skoro mam już wyznaczoną rozmowę? Jeśli ktoś spotkał się z tego rodzaju sytuacją proszę o podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.