Skocz do zawartości

Zielona Karta 2006. Pomoc


Tomek 256

Rekomendowane odpowiedzi

Serdecznie Pozdrawiam!

Jestem nowym użytkownikiem i bardzo proszę o pomoc.Zostałem wylosowany w GC 2006.Dostałem powiadomienie i aplikacje do wypełnienia.Wypełniłem wysłałem i czekam.Na innych postach dowiedziałem się że numer sprawy do rozmowy z konsulem w Styczniu jest do 6800 a ja mam 65XX.Mam kilka pytań:

Sponsoring(na czym on polega,czy muszę się o niego już teraz starać żeby mieć go na rozmowę z konsulem)

Oferta pracy(co muszę przedstawić konsulowi jeżeli mam znajomych w USA i oni proponują pracę-pomoc w szukaniu. CZy musi to być na piśmie.Jak to się przedstawia

Środki własne.Mam 3 osobową rodzinę(ja ,żona i 4 letnia córka).Czytając inne wiadomośći przeczytałem że trzeba 5 tyś$ na jedną osobę.Bardzo proszę o wytłumaczenie o co chodzi w środkach własnych. Mam dalekigo znajomego w USA(na sponsoring raczej nie liczę jak w inny sposób może mi pomóc). Jestem osobom która jest laikiem w sprawie zielonej karty więc bardzo proszę o pomoć ludzi którzy mają to za sobą.Bardzo proszę o wszystkie widomości .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze na styczen jest numer 6800 a ty masz 65xx nie znaczy ze rozmowe bedziesz mial na pewnosc w styczniu.