lejk Napisano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2006 Witam wszystkich, mam do Was kilka pytań, ponieważ chciałbym wyjechać na W&T jeszcze w te wakacje, tylko nie wiem jeszcze jak do końca to wygląda - byłem co prawda na spotkaniach, rozmawiałem ze znajomymi, czytałem sobie trochę tu, trochę tam, ale chciałbym od Was się czegoś dowiedzieć, jako że macie już pewne doświadczenia z W&T w USA. - Wie ktoś może coś o firmie AMTA? (American Travel Abroad, inc. ; www.amta.pl) - Do kiedy trzeba się na W&T zapisać? (tzn. jaki jest realny termin by można było w ogóle polecieć do USA albo np. wybrać sobię jakąś pracę, która mi odpowiada, itp.) - Jakie są formy płatności? (Czy mogę płacić w "ratach" rozłożonych np. do czerwca? Czy można np. zaciągnąć jakiś kredyt przeznaczony typowo dla uczestników Work&Travel, a jeśli tak to kto taki oferuje? Ile to wszystko kosztuje - ogólnie, ile powinienem mieć pieniędzy by móc myśleć o takim wyjeździe?) Byłbym bardzo wdzięczny za kilka rad dla "raczkującego" dopiero w tym temacie :wink: Pozdrawiam i z góry dziękuje za odp.
creek Napisano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2006 hej!!!!! No wiec w miare mozliwosci odpowiadam na Twe pytania. O biurze AMTA nic nie slyszalam... (chyba to cos nowego) Zapisac na W&T mozna sie zapisac juz od pazdziernika. a do kiedy?? zalezy od biura chyba. 2 lata zapisalam sie juz w styczniu, rok temu w kwietniu. Wiem, ze im wczesniej tym lepiej bo ponoć lepsze oferty pracy są, a potem to juz wszystko jest "przebrane"... Jesli chodzi o kredyt, chcialam taki zaciagnac w zeszlym roku, ale dosetki byly wysokie. Mysle, ze lepiej pozyczyc od rodziny, znajomych (mnie poratowali i chwala im za to Cena programu W&T tez zalezy raczej od biura, za pierwszym razem wyniosla mnie ta przyjemnosc (+dolary, ktore trzeba ze soba wziasc na dobry poczatek) - 8 tys zl, no ale wtedy inny byl kurs dolara (przed wyjazdem do usa 3,80, po powrocie 3,30 w porywach). Za drugim razem zaplacilam 6 tys. Wiec w sumie ceny sa porownywalne.
Gerwazy Napisano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2006 :shock: "AMTA" , nowa :?: Na Polskiej ziemi rozpoczyna urzędowanie już piętnasty rok W USA istnieje dłużej niż PRL wytrzymał ps. Firma z tradycjami i trzyma klasę. Gorzej może być z niektórymi polskimi pośrednikami
Zyziek Napisano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2006 Gorzej może być z niektórymi polskimi pośrednikami hehe...wiadome...Polak...pośrednik... na nich nie ma mocnych...choćbyć dzwonił po trzy razy dziennie...i tak jak będą chcieli to coś spartolą no cóż...ale to już nasza wiekowa tradycja :?
lejk Napisano 4 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Napisano 4 Stycznia 2006 Wielkie dzięki za pomoc. Myślę obecnie o trzech biurach - CCUSA, Almatur i jeszcze AMTA. Z tego co czytałem to mają raczej pozytywne opinie. I tu nasuwają mi się kolejne pytania: np. z CCUSA dowiedziałem się, że mają kilka opcji wyjazdowcyh, m.in. dwie poniżej, w skrócie chodzi, że jedna to jakby wskazanie gdzie jadę i jakie mam kwalifikacje (Placement), a druga związana z Targami Pracy, gdzie podpisuje umowę po rozmowie z pracodawcą. Pytanie - która jest lepsza Waszym zdaniem? Mi się wydaje, że druga, ale mogę się mylić... TUTAJ ZAMIESZCZAM MAIL'A JAKIEGO OD NICH DOSTAŁEM Placement - opcja z naszym pracodawca.W pierwszej kolejnosci, tak jak w kazdej opcji trzeba wypelnic nasze aplikacje. Nastepnie umowiamy na rozmowe kwalifikacyjna, otrzymujesz dodatkowy formularz, gdzie trzeba nam podac swoje preferencje, czyli np. dwa regiony w Stanach, jaki charakter pracy interesuje, kategoria pracodawcow, czy pracodawca ma zakwaterowanie oferowac, itp. I my pod tym kontem szukam dla Ciebie pracodawcy, czyli wysylamy do naszych pracodawcow, ktorzy odpowiadaja Twoim preferencjom, w USA Twoje aplikacje i czekamy, ktory z pracodawcow sie na Ciebie zdecduje. W tej opcji nalez byc jednak dosc elastycznym. KOSZT 865 usd DODATKOWO *bilet lotniczy (samemu lub z nami) *koszta wizowe 100usd do konsulatu *kieszonkowe OPCJONALNIE *szkolenie w NYC wraz z noclegiem 75 usd Job Fair - opcja z Targami Pracy. Tutaj masz bezposredni kontakt z pracodawcami. Rozmawiasz z nimi w cztery oczy i podpisujesz oferte pracy. KOSZT 810 usd DODATKOWO *bilet lotniczy (samemu lub z nami) *koszta wizowe 100usd do konsulatu *kieszonkowe OPCJONALNIE *szkolenie w NYC wraz z noclegiem 75 usd
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.