kosik Napisano 15 Maja 2006 Zgłoś Napisano 15 Maja 2006 witam czy leci ktos 12 czerwca o godz. 9:10 przez budapeszt? Fajnie by było juz kogos znac wczesniej:) Pozdro
SamRadziwill Napisano 15 Maja 2006 Zgłoś Napisano 15 Maja 2006 Wygląda na to, że lecimy razem Nie wiem, czy godzina się zgadza bo nie mam chwilowo czasu sprawdzić, ale lecę 12.06 przez Budapeszt do Nowego Jorku (JFK). Nie lecisz czasem na Camp Greylock?
kosik Napisano 16 Maja 2006 Autor Zgłoś Napisano 16 Maja 2006 no niestety ja nie na ten camp nie jade. moj sie nazywa camp wayne for girls pierwszy raz do stanow? skad jestes bo ja z okolic debicy. pozdro
SamRadziwill Napisano 16 Maja 2006 Zgłoś Napisano 16 Maja 2006 Ja jestem spod Lublina, ale studiuję w Krakowie. W jakim stanie jest ten twój camp? Bo mój w Massachusetts.
SamRadziwill Napisano 16 Maja 2006 Zgłoś Napisano 16 Maja 2006 Ja jestem spod Lublina, ale studiuję w Krakowie. W jakim stanie jest ten twój camp? Bo mój w Massachusetts. A do stanów jadę po raz pierwszy i mam nadzieję nie ostatni
kosik Napisano 16 Maja 2006 Autor Zgłoś Napisano 16 Maja 2006 no ja tez pierwszy a czy ostatni to zobaczymy:) jade do stanu pennsylvania takze kawalek od Ciebie widzimy sie pewnie na lotnisku jak bede mial jakies pytania to bede pisał narka
pawelkrk2 Napisano 16 Maja 2006 Zgłoś Napisano 16 Maja 2006 heja. lece z wami:) jestem z Mielca ale studiuje w Krakowie... jade drugi raz do stanow ale tym razem na resort. pozdrawiam
SamRadziwill Napisano 16 Maja 2006 Zgłoś Napisano 16 Maja 2006 No to zbiera się już całkiem niezła grupka. pawelkrk2 - studiujesz w Kraku? Może byśmy się na jakiegoś browarka w najbliższym czasie ustawili? Oczywiście bezalkoholowego 8)
kosik Napisano 16 Maja 2006 Autor Zgłoś Napisano 16 Maja 2006 witam cie pawelkrk2:) na jaki camp uderzasz? mam takie pytanie do Was jak tam z waszym angielskim bo u mnie tak sobie:(