Bebo Napisano 15 Października 2006 Zgłoś Napisano 15 Października 2006 Witam w przyszłym roku na wakacje planuje wyjazd do Usa z W&T i prosze was o wyjasnienie kilku spraw.Jestem studentem hmmmm czyli ponoc wiza to mały problem ale mam małe braki w indeksie heheh czy to juz mnie wyklucza z otrzymania wizy.Nastepny problem moj ang to tylko podstawy uczyłem sie niemca co sadzicie jakie mam szanse wiem ze to wszystko zalezy od pracodawcy bo sa ludzie i ludziska ale co sadzicie warto zaryzykowac i przy okazji nie utopic 10tys mam szanse na jakis zarobek czy poszukac szczescia w jakims innym kraju EU to na tyle prosze piszcie aaaa i jeszcze jakie biuro polecacie z własnego doswiadczenia z gory dzieki.
fifi Napisano 15 Października 2006 Zgłoś Napisano 15 Października 2006 Po tegorocznym wyjezdzie moge stwierdzic, ze... -indeks nie ma znaczenia, ja od roku nie mam zadnych wpisow, -z angielskim sobie poradzisz-amerykanie sa bardzo wyrozumiali, ale masz jeszcze rok, wiec sie poducz, na pewno nie zaszkodzi:) -czy zarobisz?? zalezy co znaczy u Ciebie slowo "zarobic". Program Ci sie zwroci, a ile przywieziesz do Polski zalezy od szczescia, albo od Twoich checi do ciezkiej pracy, -biura zadnego Ci nie polece, moge tylko odradzic Emakopol, chyba nienajgorszym wyjsciem jest Columbus Club, zalezy jeszcze gdzie chcesz jechac, -jesli wyjedziesz dosc wczesnie (pierwsza polowa czerwca) i do jakiegos wiekszego miasta, albo tam gdzie slyszales, ze latwo znalezc prace i jestes w miare obrotny to moim zdaniem bardzo sie oplaca pojechac na tzw. job hunting. Ja pojechalam z kontraktem, a i tak rzucilam prace (ile mnie to nerwow kosztowalo) i znalazlam sobie inna, duzo fajniejsza. To by bylo na tyle pierwszych przemyslec Pozdrawiam