Skocz do zawartości

praktyki w usa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc, chcialbym sie zorientowac jakie sa szanse wyjazdu na praktyki do usa (jestem po geografii i technikum gastronomicznym)?

czy ciezko jest dostawc wize na taki wyjazd ?

i czy trudno jest znalezc pracodawce ( zalezy mi na szybkim wyjezdzie wiec i tak chcialbym skorzystac z pomocy jakiegos biura)?

z gory dzieki za odpowiedz, pozdrawiam

Napisano

czy trudno dostac vise?? hmmm najpierw zacznij szukac pracodawcy i probowac sie nie poddawac. bo to jest chyba najgorsze w tym wszystkim. ofert jest naprawde bardzo duzo, ale jakos jeszcze mi nikt nie odpowiedzial.

to sa Kierunki praktyk, kt moga wziasc udzial w programie:

- Sztuka i Kultura,

- Dziennikarstwo,

- Edukacja, Nauki Społeczne, Bibliotekarstwo, Doradztwo,

- Zarządzanie, Bankowość i Finanse (łącznie Zarządzanie Hotelami),

- Kierunki związane z ochroną zdrowia (ale nie medycyna),

- Kierunki inżynierskie, Architektura, Matematyka,

- Rolnictwo, Leśnictwo i Rybołówstwo,

- Administracja i Prawo.

• 1 miesiąc później...
Napisano

Hej,

Ja mam pytanie do gigi.

Wlasnie jestem na etapie szukania sponsora-pracodoawcy, moj kierunek studiow to socjologia,czyli jakby mieszcze sie w tym przedzaile:nauki spoleczne,doradztwo. A powiedz mi skad znasz ta kategoryzacje?I gdzie szukasz sponsora dla siebie,czy prze biura w polsce czy wysylasz swoje cv bezposrednio do pracodawcow w stanach,jak tak to mozesz zdradzic z jakich serwisow korzystasz?Bylabym bardzo wdzieczna.

Z gory wielkie dzieki!!!

Napisano