Remus Napisano 23 Marca 2007 Zgłoś Napisano 23 Marca 2007 Witam Moja sytuacja przedstawia sie następująco: Jestem studentem na studiach dziennych inżynierskich 3 rok. Chciałbym wyjechać do USA (Chicago) na wakacje (na ok 3 miechy) do wujka mojego taty. Wujek ma od niedawna obywatelstwo hamerykańskie (czekal na to ponad 20 lat ). No i teraz tak: Mam nagraną tam robotę, mieszkanie i wszystko tylko musze postarac sie o wize. Tutaj jest problem nie wiem za baedzo o jaką wize mogę sie ubiegać. Moze o studencką ? Czy bez posrednikow typu W&T da sie cos takiego zalatwic ? Moj paszport jest wazny do 21.05.2008 czy musze mieć nowy czy ewentualnie mogłbym na starym wjechać (troche nie podobny jestem na zdjęciu) Jak sie do tego zabrać ? Czy mam jakieś szanse na wyjazd i legalną pracę tam przez 3 miechy? Czy potrzebne mi jest zaproszenie? Co mam podać za cel wyjzdu lepiej w odwiedziny czy do pracy ? Czy oprócz ewentualnego zaproszenia potrzebne były by jakieś dokumenty od mojego wujka? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziekuje za odpowiedź