qurt Napisano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 2 Kwietnia 2007 czesc chcialbym sie dowiedziec co sądzicei o wyjazdach do anglii do pracy załatwionej przez agencje? wsumie jestem spokojny ze nie jade w ciemno i wiem co bede robil, no ale tzrzeba za to płacic ;/ .W almaturze kosztowac to bedzie ok 2000 zl, prace przewaznei dostaje sie w hotelach, za 5 funtów/godz Jak myślicie opłaca sie ? ktoś z was wyjezdzall z agencji? jak to jest?
GAZDA Napisano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 2 Kwietnia 2007 to zależy jak dobrze znasz angielski i co potrafisz robić, jeśli jesteś fachowcem znasz język to taniej ci wyjdzie pojechać na własną ręke...
qurt Napisano 3 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Napisano 3 Kwietnia 2007 eh jestem studentem wiec nei zabardzo mam kwalifikacje do robienia czegos, ale umiem sporo rzeczy ;] ,a jezei chodzi o angielski to jest bardzo dobry
GAZDA Napisano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 3 Kwietnia 2007 no zależy co konkretnie umiesz, jakie masz doświadczenie... może na przykład w wakacje pomagałeś naprawiać auta z ojcem mechanikiem, no i znasz sie na mechanice, wtedy 500 tygodniiowo spoko zarobisz, bo mechanikom płacą dużo więcej niż kierowcą, przynajmniej w londynie... taki wyjazd z biurem, jest na pewno dla ludzi którzy kompletnie nie mają doświadczenia, lub są zbyt mało samodzielni... po takim zorganizowanym wyjeździe na pewno bedom już wiedzieć cop i jak se załatwić, nabiorą doświadczenia, język podszlifują, bo to co w szkołach uczą jest za przeproszenieniem g. warte... :wink: ale 2000? troche dużo, choć nie wiem co za to sie dostaje, jeśli tylko organizacje wszystkiego to lepiej na ciemno jechać...