Skocz do zawartości

Personel medyczny i menedżerowie w szpitalu

Stasiu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie

W nastepne wakacje, po obronieniu pracy mgr, zamierzamy wyjechac z dziewczyna na kilka miesiecy do US na praktykę-staż. Ona studiuje położnictwo, ja zdrowie publiczne. Napisaliśmy dosc dobre listy i CV. Płynnie mowimy po ang. Ona ma za sobą 2 lata praktyki studenckiej w szpitalu uniwersyteckim, ja pracuję od roku w jednym z lepszych centrów onkologii w kraju jako specjalista ds. profilaktyki (m.in. organizacja screeningu mammograficznego w województwie).

Co możecie powiedzieć o szansach na powodzenie takiej wyprawy ?

A poza tym jak jest ogólnie z branżą medyczną w US ?

Jaki proponowalibyście rodzaj wizy ?

No i ostatnie (przepraszam za ilość 8) ) pytanie: nie ukrywam, iż w przyszłości chcielibyśmy wyemigrować, jakie podjąć kroki :?: :?: :?:

Napisano

czesc Stasiu

jest program Intership badz practical training gdzie mozna podjac staz ale niestety nie obejmuja one stazy dla dzialu medycznego. wiem ze sa rozne programy wymiany studentow takze z kierunkow medycznych ale tego musialbys sie dowiedziec na swojej uczelni.

co do stazy dla osob zwiazanych ze sluzba zdrowia- nie slyszalam, przykro mi ;) a jak cos znajdziesz to podziel sie tym na forum, bo ja osobiscie probowalam czegos szukac (studiuje fizjoterapie) i nie znalazlam zadnych programow na staz. no chyba ze jakos na wlasna reke?!

Napisano

Moja uczelnia moze mi pomoc w znalezieniu miejsca praktyki tyle, ze w Europie, a to mnie nie interesuje 8)

Tak jak mowisz, nie zauwazylem w programach Intership ofert skierowanych do pracownikow sluzby zdrowia. Nie wiem czy sie nie myle, ale nawet wiza H-3, skierowana do stażystów, nie obejmuje pracownikow medycznych. Takze biednemu wiatr w oczy ... :twisted:

Ja próbuję indywidualnie nawiązać kontakt ze szpitalami, jednak wciąż czekam na sensowną, konkretną odpowiedź.

Gdyby ktos cos wiedzial piszcie, chyba nie tylko ja bede wdzieczny :wink: