Vinnie Napisano 9 Lipca 2007 Zgłoś Napisano 9 Lipca 2007 Witam, jestem studentem, uczestnikiem programu WORK AND TRAVEL, posiadam vise J1. Obecnie pracuje jako ratownik na basenie w okolicach Waszyngtonu. Moj pracodawca (Community Pool) niestety leci w kulki - jestem tu od pierwszego lipca - przez pierwsze 2 dni mialem dzien wolny, potem 3 dni pracy, dzis znowu dzien wolny. Nikt nie raczy mnie informowac o tym czy bede mial wolne danego dnia czy tez nie. Dowiaduje sie dopiero rano kiedy dzwonie do biura z pytaniem czemu nikt nie przyjechal dkoro jak pytalem wczoraj to mialem pracowac. Kolejnym problemem jest to ze nie dali mi stalego miejsca zamieszkania i ciagle kazdego dnia mowia co innego. Jednym slowem kicha. Oto moje pytania: 1. place 80$ tygpodniowo za miejsce w 3osobowym pokoju (warunki ogolnie dobre jest livingroom i kuchnia lazienka) - czy to drogo czy powinienem szukac innego zakwaterowania nie od pracodawcy? 2. Chcialbymposzukac jakiejs pracy na noc - w calym waszyngtonie d.c. wiec oobaszar spory - gdzie powinienem szukac czy sa jakies urzedy pracy czy inne jak to sie nazywa - ewentualnie ogloszenia, czy potrzebne mi CV czy wypelniam jakies papiery na bierzaco u pracodawcy, jakiego rodzaju prace proponujecie? 3. Ewentualnie moglbym pokusic sie o zmiane pracy rowniez w dzien ale musialbym wiedziec jak to wyglada w kwestii zakwaterowania - czy trudno tu o pokoj gdzie powinienem szukac itp. 4. Chcialbym wyslac jakas elektronike do Polski - podobno lepiej nie uzywac do tego poczty USA - w innych postach ludzie polecaja Polamer niestety nie ma biura w waszyngtonie - znacie moze jakie inne firmy ktore sie tym zajmuja, jak uniknac cla? 5. Jak wyglada komunikacja podmiejska czy jest droga? i czy jest w miasteczkach dookola waszyngtonu - obecnie jestem w reston pod waszyngtonem ale to sie pewnie zmieni bo pracodawca robi co chce. 6. Kwestia prawojazdy czy moje jest wazne czy potzrbuje miedzynarodowe - czy amerykanskie trudno wyrobic czy jest drogie i gdzie? 7. Jes