Skocz do zawartości

w&t 2008

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Wszytskich! Jestem zaintersowana wyjazdem do Stanów, jak widze większość z Was :) Studiuję w Wrocławiu i zapewne zdecyduje się podpisać umowę z firma wlaśnie z Wrocławia. Pytanie tylko którą??????????????Opcji jest wiele, konkurencja spora i nie wiem , którą firmę wybrać. Zapoznałam się dzisiaj z propozycją Almaturu-wiem, że od wielu lat organizują ten program. Poproszę Was o opinie na ich temat.

• Odpowiedzi 29
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano

Siemka, ja bylem 2 razy w USA z Yesa, powiem, ze wywiazali sie z umowy, nie m ialem problemow. Ale pracy dobrej nie mialem.7$/h ;/

Napisano

Też jestem z Wrocławia i w 2006r. wyjechałem z wrocławskim Almaturem. W tym roku pewnie też sie z nimi zabiore, bo nie miałem z nimi żadnych problemów.

Pozdrawiam

Napisano

hej :) ja jechałam z Alamturem rok temu ( z oddziałem w Gdańsku) i byłam bardzo zadowolona, oczywiście było parę rzecz, które mogłyby byc lepiej, ale jak rozmawiałam później z ludźmi, którzy jechali z innych biur, to okazało się, w innych biurach to dopiero były problemy. Jedynie jeszcze o BTC słyszałam jeszcze pozytywne opinie. Jeśli chodzi o Almatur to polecam, sama jadę z nimi ponownie w tym roku. Nie są może najtańszym biurem, ale za to bardzo profesjonalnym!!!

Pozdrawiam, Agata:)

Napisano

z mojej strony, o ile mnie pamięć nie myli:

wpisowe: 399 pln

program: 375$ (po około 2,90) + dodatkowe ubezpieczenie 60$

bilet: 750$ (po 2,98 pamiętam jak dziś)

kieszonkowe: 800$ (średnio po 2,85)

wiza i SEVIS: 300 pln + 35$ (po 2,86)

reasumując:

~6600 pln

można było i taniej - ale również nie jest to najdroższe :)

teraz pamiętaj że dolar jest o blisko 1/5 tańszy

Napisano
A czy moglibyscie powiedziec jaki byl koszt wyjazdu na worka w 07 taki sumaryczny..??

Ja od trzech lat jezdze z CCUSA na worka.

Moje koszty: