Kasia876 Napisano 19 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 19 Listopada 2007 Witam Wszytskich! Jestem zaintersowana wyjazdem do Stanów, jak widze większość z Was Studiuję w Wrocławiu i zapewne zdecyduje się podpisać umowę z firma wlaśnie z Wrocławia. Pytanie tylko którą??????????????Opcji jest wiele, konkurencja spora i nie wiem , którą firmę wybrać. Zapoznałam się dzisiaj z propozycją Almaturu-wiem, że od wielu lat organizują ten program. Poproszę Was o opinie na ich temat.
Rademedes Napisano 19 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 19 Listopada 2007 Ja z nimi jezdze juz 4 lata, nie narzekam, tylko biuro w Krakowie. Z tego co wiem to rozne podejscie maja w zaleznosci od konkretnego biura lokalnego :-)
Skolo Napisano 19 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 19 Listopada 2007 Siemka, ja bylem 2 razy w USA z Yesa, powiem, ze wywiazali sie z umowy, nie m ialem problemow. Ale pracy dobrej nie mialem.7$/h ;/
Boom boom Napisano 19 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 19 Listopada 2007 polecam almatur - solidni , rzetelni , wszystko na czas
Manwe Napisano 19 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 19 Listopada 2007 Też jestem z Wrocławia i w 2006r. wyjechałem z wrocławskim Almaturem. W tym roku pewnie też sie z nimi zabiore, bo nie miałem z nimi żadnych problemów. Pozdrawiam
ania71 Napisano 20 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 20 Listopada 2007 ja nie byłam w USA, ale mam kilku znajomych we Wrocławiu, którzy wyjeżdzali przez Almatur i też sobie chwalili obslugę i wogóle,,,