Jump to content

Santos9

Użytkownik
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

1,162 profile views
  1. Hej, czy ktoś z was wynajmował samochód w Los Angeles i oddawał w Las Vegas? Czy były naliczane z tego tytułu jakieś dopłaty? milego dnia!
  2. Witajcie. jak to jest w końcu z tym zdjęciem do loterii? na prawdę trzeba za każdym razem robić nowe bo system rozpoznaje wcześniej użyte?
  3. Czy ktoś spotkał się ze statusem "Session Cancelled" ? Dla czego nie można sprawdzić wyniku?
  4. Sprawdzałem 2 razy i za każdym razem "Session Cancelled" O co chodzi?
  5. Nie dziwię się, że jest co raz mniejsze zainteresowanie na GC. Ameryka to już nie jest ta sama Ameryka co kiedyś. Ameryka to teraz jest w Polsce i to naprawdę dużo bardziej osiągalna niż obecnie za oceanem. Żeby zrobić karierę, zarobić normalne pieniądze nie trzeba wyjeżdżać 7000 km od domu. Jak ktoś tego nie rozumie, to chyba nie wie jak tam wygląda życie. Do USA można jechać ale na wakacje... Sam kiedyś myślałem o GC, ale zdecydowanie mi przeszło. Obecnie dla kogoś bez kwalifikacji w Stanach to jest istna walka o dolara z innymi przybyszami, a prawda jest taka, że jak ktoś ma kwalifikacje to może tam pracować na wizie J1 i to ma sens. Nie trzeba się ubiegać o GC.
  6. Wysoka cena paliwa = mniejszy ROI, mniejszy ROI = cięcia Uważasz, że LOT powinien zachować 763 z tymi wspaniałymi silnikami GE? Czym oni mają zachęcić klienta do kupna biletu jak nie cena? Leciałem Lotem do YYZ, wracałem LH. Nie porównujmy klasy...
  7. a wziąłeś pod uwagę ceny paliwa na EPWA? Dlaczego np tak duży przewoźnik jak Delta nie chce latać do Polski? Dlaczego żadna linia azjatycja nie chce do nas latać? Znasz powód rezygnacji z epwa przez emirates? Paliwo serwowane przez petrolot jest bardzo drogie. Dla porównania cena Avgasu 100LL w USA, to ok. 4,60 USD za galon, czyli ok. 3,90 PLN za litr. u nas. w warszawie ok 7 zł w połowie 2011
  8. Problem Lotu jest taki, że mają stare 15-18 letnie Boeingi 763. Te samoloty spalają dużo paliwa, a jak wiadomo, paliwo jest drogie Musieli obciąć koszty, żeby loty za ocean były rentowne i konkurencyjne. Lufthansa, Iberia, Air France latają nowymi 772/3, Airbusami A346 a nawet A388 (choć i zdarzają się 15 letnie 744, zależy jaka destynacja ) Opcje są dwie, jeżeli chcecie lecieć w lepszych warunkach, mieć darmowy alkohol, wygodniejsze fotele - wybierzcie lot z przesiadką w FRA, MUC, CDG, MAD itd. Jeżeli zależy Wam na czasie (ok 3h krócej niż z przesiadką) wybierzcie LOT. Bilety na loty bezpośrednie najlepiej kupować ok 3-5 miesięcy wcześniej. Loty z przesiadką można od miesiąca do dwóch. Ja wybrałem opcję drugą
×
×
  • Create New...