Jump to content

paula052787

Użytkownik
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    New York, NY
  1. a u mnie maly update: otrzymalam juz GC od momentu wyslania papierow zaraz po slubie zajelo to dokladnie 7 miesiecy (nie mialam interview) Mieszkany w Nowym Jorku i ponoc tu kolejki są największe - znajoma wysyłała papiery w czerwcu ubiegłego roku i jeszcze czeka. I pytanie - po jakim czasie moge ubiegac sie o obywatelstwo? Po 5 czy po 3 latach?
  2. chyba niestety nie, ale moze niedoinformowana jestem chociaz chcialabym miec juz to z glowy.. ja poki co nie ewaluowalam dyplomu bo nie bylo takiej potrzeby, ale mozliwe ze tez sie na to zdecyduje
  3. MoniaS a gdzie robiłas ewaluacje? w ktorej agencji? Ja poki co od listopada czekam na GC ale z tego co slysze, to troche jeszcze poczekam... A jesli komus sie przyda - jak juz zlozycie wniosek o Combo Card i troche sie Wam spieszy, to po odciskach palcow mozna zlozyc taki wniosek telefonicznie Expenditure on AP &Travel Authorization - mi dzieki temu udalo sie dostac Combo Cart po 1,5 mies.
  4. moj pakiecik juz wyslany, ale juz prawie 3 tygodnie jak nie dostalam od nich potwierdzenia.. ale wiemy po trackingu ze dostarczony
  5. drodzy forumowicze! kompletuje wlasnie swoja dokumentacje AOS i mam pytanie. Jak wiemy wymagane jest pare dokumentow - wczesniejsze NOA2, odpis aktu urodzenia z tlumaczeniem, itd. Czy skladamy oryginaly? Czy zwykle kserokopie? Wybaczcie banalnosc mojego pytania, ale dostalam oferte pracy po nowym roku i nie chce popelnic jakiegos bledu..
  6. NY, Williamsburg dopiero do mnie dociera ze to juz tak malo czasu zostalo w Polsce, zaraz trzeba bedzie zostawic wszystko a tym rodzicow (jestem jedynaczka i dosc mocno przezywamy ta rozlake..)
  7. wiza przyznana! chociaz bylam przed czasem to i tak w ambasadzie spedzilam 4 godziny, jakos strasznie wolno to szlo. Podsumowujac od zlozenia petycji przez narzeczonego do momentu otrzymania wizy caly proces trwal prawie rowno 3 miesiace
  8. ja tez mam spotkanie we wtorek na 8:30 tylko jak dzis umawialam wizyte to pokazywalo mi ze sa 4 miejsca wolne
  9. ja dzis sie umowilam do ambasady tez chcialam byc wczesniej ale na instrukcji jest napisane i pogdubione "Majac na celu zapewnienie Panstwu lepszej i szybszej obslugi, jeszcze raz prosimy o przyycie na rozmowe z konsulem o ustalonej godzinie, nie wczesniej". Mysle ze mozna byc z 10 min wczesniej ale wiecej nie ma chyba sensu
  10. hej! mam pytanie do wszystkich ktorzy do stanow wyjechali na wizie k1 (badz tez w inny sposob umozliwiajacy legalne podjecie pracy) - czy udalo wam sie znalezc prace w waszym zawodzie? (czy w ogole byliscie zainteresowani taka opcja?) Dodatkowo, wiem ze niektorzy jeszcze w Polsce tlumacza swoje dyplomy, suplementy do nich a potem juz w USA wysylaja do jednej z agencji zajmujacej sie ewaluacja dyplomow. Czy ktos moze korzystal z takiej opcji? Bo samo tlumaczenie dyplomu chyba na nic sie nie przyda ani nikt go nie uzna Piszcie jakie macie doswiadczenia
  11. Monia jak tam dodzwonilas sie, dowiedzialas sie cos? Dostalas numer sprawy?
  12. dziewczyny ja juz sie pogubilam w tych procedurach ;p jak juz mamy NOA2 to czekamy na Case Number - i tu pytanie - w jaki sposob nas o nim informuja? Meile, listownie, przez strone USCIS?
  13. dziewczyny ja juz sie pogubilam w tych procedurach ;p jak juz mamy NOA2 to czekamy na Case Number - i tu pytanie - w jaki sposob nas o nim informuja? Meile, listownie, przez strone USCIS?
×
×
  • Create New...