Jump to content

sonia1982

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

459 profile views
  1. Ok odpowiadajac na wlasne pytanie.....w sobote swiecenie pokarmow bedzie co pol godziny od godz. 9 do 12
  2. Hej czy ktos wie, w ktorych godzinach i gdzie bedzie swiecenie pokarmow w tym roku??? Rok temu bylo w kosciele St. Joseph ale dzis sprawdzalam i jeszcze nie ma podanych zadnych godzin odnosnie swiecenia pokarmow....
  3. no tak test byl bardzo prosty....przeczytalam ulotke do egzaminu dzien wczesniej wieczorem i nastepnego dnia zdalam....ale Amerykanin obok co zdawal mial duze problemy z testem.... i po 5 miunatach zrezygnowal...tak wiec chyba my Polacy jestesmy do wiekszych wyzwan przygotowani...
  4. Ja musialam zdawac prawko w USA, mialam prawko z UK ale I tak kazali mi zdawac oba testy zeby dostac USA....tak na marginesie...
  5. moze mozesz zdac prawko w usa?ja tak zrobilam nie jestem pewna czy twoja wiza na to pozwala ale zdac prawko tutaj jest bardzo prosto i tanio.
  6. Pelasia a ty gdzie dokladnie mieszkasz?
  7. hej pelasia, tak to zoo jest naprawde cos wyjatkowego....nie za duze...ale gdzie jeszcze mozesz nakarmic czarnego nosorozca? ja jestem wielka fanka...wykupilam roczny karnet wstepu i wierz mi za kazdym razem gdy tam jestem cos innego wyjatkowego sie zdarza...warto tam zawitac szczegolnie jeli ma sie dzieci niezapomniane wrazenia... co do kawy to jesli bedziesz w okolicy to chetnie sie spotkam oraz gdybym byla w twojich okolicach to moge sie odedzwac zawsze to lepiej sie zwiedza z "tubylcem" ahhh I ja takze kawy nie pijam ale wiesz jak to jest z pisaniem
  8. No tak gory glowny powod dla korego tak lubie CS, moj dom kupilam glownie ze wzgledu na to ze ma przepiekny widok na gory...ja jestem nowa w CS wiec wszystko dopiero odkrywam...I jest tego zdecydowanie duzo...bylas moze w ZOO tutaj jest naprawde wyjatkowe...
  9. Jasne;) widzialam twoja wczesniejsza wiadomosc....jak Ci sie podobalo na wakacjach w CS? Ja jeszcze jestem na etapie odkrywania tego miasta...
  10. Hej Sly, Ja mieszkam w Colorado Springs od konca marca tego roku ....chetnie sie spotkam na kawe czy herbate
×
×
  • Create New...