Skocz do zawartości

Emisia

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Everden, a jest jeszcze taka opcja aby ubiegac sie o K3: If you are a U.S. citizen, your foreign spouse may be eligible for a K-3 visa if he or she: Is married to you; Is the beneficiary of a Form I-130, Petition for Alien Relative that you filed for him or her; and Seeks to enter the United States to await USCIS’ decision on the Form I-130. https://www.uscis.gov/family/family-us-citizens/k-3k-4-nonimmigrant-visas Orientowalas sie w tym temacie?
  2. A no dobra juz rozumiem: Concurrent Filing of Form I-485 Concurrent filing of Form I-485 is when an immigrant petition and the adjustment application (application for a green card, Form I-485, Application to Register Permanent Residence or Adjust Status) are filed at the same time and mailed together with all the required filing fees and supporting documentation to the same filing location. Who can file concurrently? Concurrent filing is allowed in the following instances: Immediate relatives of U.S. citizens living in the United States
  3. Jeszcze pytanko. Czy w przypadku scenariusza z AOS: I-130 , I-485, I-765, etc skladam w tym samym momencie? Czy najpierw tylko I-130 i czekam az to sie zakonczy?
  4. To moze zmienic nazwisko po slubie i po tej calej akcji, jak juz bede miala GC i bede po drugiej stronie mocy?
  5. OMG, to trzymaj sie. I wytrwalosci!!! A masz wize turystczna? Ja ma taki planning jak ponizej (mniej wiecej, pi razy oko). Mam wize turystyczna i zamierzam latac do US w trakcie processingu...
  6. No rozumiem. Ja lece do NYC pod koniec czerwca i wtedy moglibysmy wziac slub, zeby juz zaczac ta cala procedure i nie przeciagac (bo on bedzie w Europie dopiero w sierpniu). Tylko czy slub w US nie jest zbyt ryzykowny? (to bylby scenariusz 3 ) . W sensie moze lepiej patrza na malzenstwa zawarte poza US? Patrze na ten formularz I130 no i trzeba podac date i kraj w ktorym sie zawarlo malzenstwo. Date of current marriage: 06/20/2018 Place of your current marriage: USA (....) Date of Signature: 07/01/2018 No i tak od razu po otrzymaniu marraige certificate (juz niewazne z jakiego kraju) aplikowac o CR1 (zalozmy 07/01/2018)? Przciez to wyglada na malzenstwo dla GC.
  7. Ok, dzieki. Rozpatruje rozne scenariusze, bo my nie chcemy zyc w rozlace nastepny rok. A slubu bym dawno brac nie mogla, bo zostalam poproszona o reke 10 dni temu, a narzeczony jest z powrotem w USA, a ja w Zurichu.
  8. Ok dziekuje. A czy wiesz moze jaki jest processing time I130 oraz AOS + EAD w tym oto przypadku od czapy?
  9. Hmm, to w przypadku scenariusza 4 prace moge podjac tylko gdy otrzymam GC?
  10. Ok to zeby jeszcze bardziej zamieszac, mam takie oto trzy rozkminki: Scenariusz 2: Slub z Amerykaninem w Szwajcarii Wniosek o zielona karte dla mnie w USA (kiedy wciaz przebywam w Europie) Rzucenie w cholere pracy w Szwajcarii Wjazd do USA na B2 Oczekiwanie w USA na GC (pobyty nie dluze niz 6 miesiecy) Rozmowa z konsulem w ambasadzie ktora zostala wskazana we wniosku (czyli udaje sie do tego kraju i odbywam rozmowe) Preprowadka do USA i zatrudnienie w USA 2Pyt1. Czy ja moge przebywac w USA, wjezdzac i wyjezdac, itd..w oczekiwaniu na GC? Scenariusz 3: (odbiegajacy od pierwotnego) Slub z Amerykaninem w USA na wizie B2 (wiem wiem wiem zalatuje to zamiarem fraudu, ale czytajcie dalej). Wjezdzam do Stanow biore slub i wyjezdzam. Powrot do Szwajcarii. Kontynuwanie przeze mnie pracy w Szwajcarii Wniosek o zielona karte dla mnie w USA (kiedy wciaz przebywam w Europie) Rzucenie w cholere pracy w Szwajcarii Wjazd do USA na B2 Oczekiwanie w USA na GC (pobyt nie dluzej niz 6 miesiecy) Rozmowa z konsulem w ambasadzie ktora zostala wskazana we wniosku (czyli udaje sie do tego kraju i odbywam rozmowe) Preprowadka do USA i zatrudnienie w USA 3Pyt1: Czy wziecie slubu w USA ma jakikolwiek wplyw na szybszy processing time I130? 3Pyt2: Czy taka opcja to w ogole ma sens, czy przekombinowalam i na przyklad moge miec problem z wjazdem do US w oczekiwaniu na GC? Scenariusz 4: (odbiegajacy jeszcze bardziej od pierwotnego) Slub z Amerykaninem w USA na wizie B2 (po 60 dniach od wjazdu). Wjezdzam do Stanow biore slub i zostaje. I teraz rozumiem ze po slubie skladamy wniosek I130 i EAD (bo ja chce jak najszybciej pracowac). Wiem wiem wiem wiem wiem, ze to moze byc potraktowne jako fraud. 4Pyt1: Czy wiecie jaki jest processing time I130 w takiej sytuacji? Czy trwa to tez ponad rok? *** Moj stary byl wczoraj u immi prawnika w NYC i prawnik mu powiedzial wprost, ze jak chcemy byc jak najszybciej razem to olac to k1, olac slub w europie, przyjechac do usa na b2 wziac slub i zostac. Matko Bosko, a ja chcialam wszystko zgodnie z procedura.
  11. yeah, zwlaszcza jak sie jeszcze nie wyslalo zadnej aplikacji :/ no dobra to widze, ze moze jednak trzeba sie pobrac w Europie i odczekac swoje
  12. Dzieki, tak wiem i m.in. to forum i wasze odpowiedzi sa pomocne w podjeciu decyzji, ktora procedure wybrac. Pierwszy pomysl to slub w Europie i dalej tak jak opisane w moim pierwszym poscie. Drugi pomysl to K1... Wszystko trwa tak dlugo :/ :/ :/
  13. Ok, dzieki, tak wlasnie myslalam. Mnie zalezy na jak najszybszym zdobyciu pozwolenia na prace. Z mojej analizy wynika, iz bedzie to wiza k1, slub w USA, i jak tylko dostane marriage certificate to wniosek o GC i rownolelgle wniosek o EAD (gdyz to zdobede duzo szybciej niz GC). Am I right?
×