Skocz do zawartości

Sobarnia

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sobarnia

    Emigracja

    Na slub szwagierki i ogolnie do tesciowej i czterech szwagierek, szwagra, ciotek itd.. duzo jest rodzinki... a ja z nim nie jestem jakos bardzo „spokrewniona” nie ma zadnej opieki nade mną wiec nie powie ze corka nielegalnie....
  2. Sobarnia

    Emigracja

    A czy jesli moj ojczym bedzie staral sie o wize pierwszy raz too dostanie? Nie jest moim prawnym opiekunem .... a i w Stanach jest cala rodzina legalnie mojej mamy
  3. Sobarnia

    Emigracja

    Ciezko mi na odleglosc z narzeczonym dlatego mam rozne mysli ...
  4. Sobarnia

    Emigracja

    Zanim oni bedą odnawiac wize ja bede juz prawdopowobnie obywatelką.. wiec moze nie bedzie problemu..
  5. Sobarnia

    Emigracja

    On czeka na obywatelstwo jeszcze 3-4 lata.
  6. Sobarnia

    Emigracja

    Mam tam narzeczonego, ale nie jest stabilna sytuacja jeszcze w jego zyciu... musimy poczekac 4 lata ze slubem...
  7. Sobarnia

    Emigracja

    Dwa lata temu bylismy razem pierwszy raz na miesiac i teraz lece sama (dlatego mnie interesuje jakby to wyglądalo) bo boje sie ze mogłabym przez to zablokować im wjazd do USA lub zrobic problemy.
  8. Sobarnia

    Emigracja

    Jesli Córka wyjedzie do USA i zostanie nielegalnie to czy Matka i brat ktorzy mają juz dwa lata wize mogą do niej i do rodziny spokojnie przyleciec ? Czy mogą miec problemy na lotnisku w Ameryce ?
×