Jump to content

nikiel

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. dzięki za info W zasadzie wszystko się wyjasniło w kwestiach formalnych - bardzo skompresowane i przydatnie informacje. W kwestaich nieformalnych może jeszcze ktoś podpowie coś jeśli przerabiał to na własnej skórze. Zakładam, że samochód bedzie profesjonalnie zrobiony, ale często baza wjściowa jest w stanie róznym. Jakiego rodzaju modyfikacje i ingerencje w stan pierwotny pojazdu są dopuszczalne? Często odtworzeniu będzie podlegać ok. 30% ramy. Naprawy blacharskie też często są dość rozległe. Jeśli ktoś jest w temacie to wiadomo, że jeśli się chce odbuować samochód komplekowo to w zasadzie każda nawet najdrobniejsza część wymaga rozbrania "w puder". Chodzi mi o spawanie (wstawianie nowych fragmentów skorodowanej ramy lub budy), piaskowanie, cynkowanie, galwanizowanie itp. Efektem końcowym będzie samochód bez dodatkowych modyfikacji, ale odbudowany jak oryginał.
  2. Witam wszystkich. Chciałem dowiedzieć się gdzie jest haczyk i na czym polega sprzedaż samochodu w USA. Zbyłem kilka samochodów osobom, które następnie je wyremontowały i sprzedały w USA. Samochody poszły do Anglii i Hiszpanii, w zainteresowaniu była Holandia, Ukraina i bezpośrednio USA Warunkiem był wiek samochodu tj. 25 lat. Jakie przywileje ma 25 samochód, a jakich nie. Sam zastanawiam się, czy nie zająć się samemu przebudową/odbudową pojazdów, bo widzę na rynku duży potencjał. Niestety nie mam nikogo w stanach i nie znam procedur. Proszę o info pzdr
×
×
  • Create New...