Jump to content

Alann

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Zlozylem wniosek o zmiane wizy z turystucznej na studencka na terenie USA. W miedzyczasie zlozylem wniosek o przedluzenie wizy turystycznej ze wzgledu na oczekiwanie na wize studencka. Wize przedluzono mi o kolejne pol roku. Niestety do tej pory nie mam odpowiedzi a wiza konczyc bedzie mi sie za ponad miesiac. Czy w tym wypadku nie chcac po raz kolejny przedluzac wizy turystucznej moge oczekiwac na wize studencka w Polsce ?
  2. Witam. Poszukuje prawnika specjalizujacego sie w sprawach immigration. Dobrze byloby gdyby mowil/a po Polsku, ale jesli jest dobry/a a nie umie mowic po Polsku to przezyje. Philadelphia-New Jersey a jesli z innych stanow to takiego ktory przeprowadzi odplatna video rozmowe. Moze wsrod nas na forum jest prawnik. Dziekuje
  3. Witam. Czy ktos zorientowany jest mi w stanie udzielic informacji czy rezydent ktory otrzymal green card niedawno I nie ma rozliczenia taxow z poprzedniego roku moze sponsorowac wspolmalzonka I jesli tak to w jaki sposob ? Czy wtedy mozliwy jest dodatkowy sponsor ?
  4. Czy jesli ktos na terenie usa wezmie slub z rezydentem powiedzmy w najblizszym tygodniu I zlozy petycje to czy zlapie sie w te ramy czasowe ?
  5. Witam Was, Zadaje pytanie do mocno zorientowanych w tych sprawach. Doszly mnie sluchy, ze zmienily sie przepisy w ostatnim czasie I po slubie z rezydentem mozna spokojnie starac sie o legalny pobyt na terenie USA do momentu otrzymania papierow. Czy to jest prawda ? Podobno jest to od niedawna tak wiec moze ktos z Was cos wie na ten temat. Pozdrawiam Alan
×
×
  • Create New...