Jump to content

Zakwaterowanie Atlantic City


Recommended Posts

witam, wybieramy sie w tym roku do Atlantic City w 3 osoby. Prace mamy z BTC..z listy kasyn wybraliśmy Resorts. Slyszalem ze z mieszkaniem jest ciezko, wiec moze ktos z was poleca jakies sprawdzone miejsca. o uszy obiło mi sie Ventnor city i Brigantine... W ubieglym roku bylem w reno i pokoj w motelu zarezerwowalismy juz znacznie wczesniej przez internet, takze byloby milo jakby w AC tez mozna bylo tak zalatwic sprawe. Macie jakies propozycje?? pzdr

Link to comment
Share on other sites

Byłam w AC na ost wakacjach. Raczej rezerwacji miejsc w hotelu przez internet nie zrobicie, a to z tego powodu że tam nie ma hoteli w cenie która by was interesowała. Cena studencka którą powinniście płacić to około 70$, góra 80$ więcej już nie, chociaż jeśli Wam się uda to np. moi znajomi wynajmowali jakąś chatę po 50$ od osoby. Istnieje tylko jeden hotel w odpowiednim przedziale cenowym, ale on będzie zapakowany po brzegi, chyba że lecicie bardzo wcześnie. Tak się składa że pracowałam właśnie w Resorts. Wszystkich kolesi na summer dają na pomocników barmanów, laski na kelnerki i kasjerki, może coś pominęłam ale to tak głównie, a jak przyjedziecie po 1 czerwca to już tylko na hausekeeping albo do pomocy w kuchni, chyba że naprawdę super wyglądacie to może Was przecisną do jakiejś pracy do kontaktu z klientem. Ogólnie bardzo nie polecam Resorts i tu proszę się nie czepiać to tylko moja prywatna opinia. Którego lecicie..? Ja przyjeżdzam tam w tym roku w lipcu z jeszcze jedną kumpelą to może jak będziecie wcześniej i będziecie szukać współlokatorek to się załapiemy;)

Link to comment
Share on other sites

hej szante..

my lecimy 31 maja wiec troszke wczesniej niz wy:)twoja opinia o resorts troszke mnie zmartwila, wiec pozostaje mi zapytac sie jakie kasyno polecasz?nasz wybor nie jest jeszcze potwierdzony wiec moze warto zmienic a co do zakwaterowania to rozumiem ze szukaliscie na miejscu?

Link to comment
Share on other sites

Ludzie miejscowi zawsze polecali mi Borgatę, ale tu chodzi chyba o te tipowane pozycje, bo moja kumpela pracowała tam na hausekeepingu i nie była zadowolona. Ogólnie kasyna, zresztą tak jak inni tamtejsi pracodawcy zatrudniają nas, studentów z europy dlatego, że nikt stamtąd nie pracowałby za tak niską stawkę. Wiadomo, że do stanów po kasę się nie jedzie, mi się tam po prostu bardzo podoba:) A mieszkanie oczywiście lepiej jak skombinujecie sobie już przez neta z PL, co nie jest najprostsze. No ale powodzenia i może spotkamy się na miejscu:)

Link to comment
Share on other sites

Hej! Ja też w tym roku jadę do USA z BTC, ale pracy jeszcze nie mam nagranej, bo jestem w trakcie załatwiania. Chciałabym lecieć do kasyna. Mam do wyboru (teoretycznie, ale zobaczymy jak będzie) Peppermill w Reno, albo w Atlantic City Harrah's, Hiltona lub Resort. Czy ktoś z Was tam pracował? Które kasyno polecacie najbardziej?

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...