Skocz do zawartości

Rozliczenie Podatku


Gość alik

Rekomendowane odpowiedzi

Hej jak juz wiem, kazdy kto byl na W&T musi sie rozliczyc z podatku.

w jaki sposób to robiliście? bo ja znalazlam ta stronke http://www.istaxes.com/taxes/form-1040nr-ez.html gdzie mam ponoc wypelnic formularz 1040NR-EZ.

czy robilicie to moze z innych stron?

bo z tej nie udalo mi sie zaplacic karta VISA, a czekiem moga tylko ci co sa w US, wiec nie bardzo wiem jak mam sie rozliczyc...

czy dostaje sie potem jakies potwierdzenie, ze udalo nam sie pomyslnie rozliczyc?

ja jestem w tej sprawie zielona wiec prosze o pomoc :)

pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w podobnej sytuacji - pracowałam na wat, ale pracodawca nie potrącał zaliczek na podatek - i chcąc się rozliczyć dowiedziałam się, że istnieje jakies tam prawdopodobieństwo, że będę musiała zapłacić podatek z własnej kieszeni - wszystko zależy od tego kto i jak interpretuje przepisy

nie zaszkodzi więc skonsultować się z jakimś biurem, które zajmuje się zagranicznymi podatkami - na pewno wszystko Ci wytłumaczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość alik

Skontaktowalam sie z biurem i...

"Pracodawca nie potrącał Pani zaliczek na podatek federalny i przy osiągniętych zarobkach istnieje możliwość, że IRS zażąda uregulowania zaległości w kwocie -161 USD. Według aktualnych przepisów żaden zwrot nie przysługuje, ale deklarację federalną należy złożyć aby uniknąć problemów z otrzymaniem wizy do USA w przyszłości.