susel Napisano 23 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2005 Witam serdecznie. Jestem studentem anglistyki (2 rok) i filozofii (3, pisze licencjat w3aśnie) i chce wyjechaa do USA do pracy. Czy jest mo?liwe dostanie wizy J1 bez du?ych kosztów pośrednictwa w W&T? Chcia3bym poszukaa sobie pracy sam, dzwoniąc bezpośrednio do pracodawców w Stanach, mieszkanie te? sobie jakoś wykombinuje. Niestety, nie mam rodziny w USA. Chodzi mi o to, czy jest mo?liwe w ogóle dostanie takiej wizy? Wydanie 2500 jakiejś firmie mi średnio odpowiada. Czyta3em wszystkie wątki na stronie, ale nie odpowiedzia3y na moje pytanie, dodając mi jedynie wątpliwości. Angielski znam p3ynnie (CAE, anglistyka). Czy uda mi sie wszystko za3atwia samemu? A mo?e J1 jest tylko dla uczestników W&T? Sam ju? nie wiem... Mam ma3o czasu.. Czekam na odpowied1, pozdrawiam!
wipeout Napisano 23 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2005 Opcja Szukaj, by3o ju? na ten temat nie raz
susel Napisano 23 Lutego 2005 Autor Zgłoś Napisano 23 Lutego 2005 Witam. Tak te? zrobi3em, ale wyświetla mi strasznie du?o wyników, przeglądną3em kilkanaście (a wcześniej przeczyta3em ca3y dzia3 Formalności) i nie znalaz3em bezpośredniej odpowiedzi na moje pytanie. Prosze wiec o krótką odpowied1 w paru s3owach - czy mo?liwe jest dostanie wizy J1 bez W&T bedąc studentem znającym dobrze angielski i (za3ó?my) mając pracodawce w Stanach? Bede bardzo wdzieczny za informacje. Pozdrawiam, Lukasz
Chomik Napisano 23 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2005 czy mo?liwe jest dostanie wizy J1 bez W&T bedąc studentem znającym dobrze angielski i (za3ó?my) mając pracodawce w Stanach? Nie slyszalem o nikim takim... Prawie na pewno jest to niemozliwe. Moze bedziesz pierwszy? Jak to sprawdzic, masz napisane tutaj: http://www.usa.info.pl/board/index.php?showtopic=739 - przyznam, ze bardzo pozno sie za takie proby bierzesz.