izuś Napisano 25 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2005 witam serdecznie:)) wiem,ze bylo juz poruszanych tysiace tematow odnosnie wizy,ale ja mam konkretne pytanie:))otoz jestem studentka 2 roku studiow zaocznych i mam mozliwosc wyjechania na wakacje do stanow,do pracy!!!prace mam zalatwiona,ale nie wiem o jaka wize musze sie starac????wiem,ze podobno z tzw.'zaproszeniem'moze byc latwiej(z tym nie byloby problemu).PROSZE POMOZCIE!!! Z GORY DZIEKUJE ZA JAKIEKOLWIEK INFORMACJE:))
Chomik Napisano 25 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2005 witam serdecznie:)) Witaj jestem studentka 2 roku studiow zaocznych i mam mozliwosc wyjechania na wakacje do stanow,do pracy!!! prace mam zalatwiona,ale nie wiem o jaka wize musze sie starac???? 1. Jezeli chcesz pracowac legalnie, to staraj sie o wize J1... Zalatwiasz oferte pracy i idziesz do jednego z licznych biur, zajmujacych sie posrednictwem. Placisz powazna sumke i lecisz na 99,9%... 2. Jezeli jest Ci wszystko jedno, probuj z wiza turystyczna, szanse masz niby 50%-50%, ale w sumie to co trzeci Polak ja dostaje. Wowczas pracowalabys nielegalnie, natomiast koszty wizy i wyjazdu bylyby niewspolmiernie nizsze... Zaproszenie moglabys zdobyc, ale nie jest konieczne konieczne... No i w Ambasadzie nie przyznawaj sie, ze chcesz tam pracowac - bo sama nazwa wizy wskazuje do czego ona sluzy.
karolina1234 Napisano 28 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2005 Chcia3abym zebys napisa3 cos wiecej na temat pracy legalnej. Czy biura ktore zajmuja sie pośrednictwem pracy maja w ofercie uzyskanie wizy j-1 jesli posiadam swojego pracodawce? Nie wiem czy w3aściwie zrozumialam ale aby dostac wize J-1 korzystając z us3ug np. Camp America musia3abym pracowac na campie np 8 tyg i dopiero podjac prace u mojego pracodawcy? Jakie sa koszty takiego wyjazdu, dokladnie ile musze zaplacic dla biura by uzyskac wize j-1 i po przyjezdzie do stanow rozpoczac prace na wlasna reke? acha i jaka jest konkretnie nazywa sie ta mozliwośa wyjazdu?