Skocz do zawartości

wiza dla studentki,pomó?cie!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam serdecznie:))

wiem,ze bylo juz poruszanych tysiace tematow odnosnie wizy,ale ja mam konkretne pytanie:))otoz jestem studentka 2 roku studiow zaocznych i mam mozliwosc wyjechania na wakacje do stanow,do pracy!!!prace mam zalatwiona,ale nie wiem o jaka wize musze sie starac????wiem,ze podobno z tzw.'zaproszeniem'moze byc latwiej(z tym nie byloby problemu).PROSZE POMOZCIE!!! :)

Z GORY DZIEKUJE ZA JAKIEKOLWIEK INFORMACJE:))

Napisano
witam serdecznie:))  

Witaj :D

jestem studentka 2 roku studiow zaocznych i mam mozliwosc wyjechania na wakacje do stanow,do pracy!!! prace mam zalatwiona,ale nie wiem o jaka wize musze sie starac????

1. Jezeli chcesz pracowac legalnie, to staraj sie o wize J1... Zalatwiasz oferte pracy i idziesz do jednego z licznych biur, zajmujacych sie posrednictwem. Placisz powazna sumke i lecisz na 99,9%...

2. Jezeli jest Ci wszystko jedno, probuj z wiza turystyczna, szanse masz niby 50%-50%, ale w sumie to co trzeci Polak ja dostaje. :)

Wowczas pracowalabys nielegalnie, natomiast koszty wizy i wyjazdu bylyby niewspolmiernie nizsze... Zaproszenie moglabys zdobyc, ale nie jest konieczne konieczne... No i w Ambasadzie nie przyznawaj sie, ze chcesz tam pracowac - bo sama nazwa wizy wskazuje do czego ona sluzy. :lol:

Napisano

Chcia3abym zebys napisa3 cos wiecej na temat pracy legalnej. Czy biura ktore zajmuja sie pośrednictwem pracy maja w ofercie uzyskanie wizy j-1 jesli posiadam swojego pracodawce? Nie wiem czy w3aściwie zrozumialam ale aby dostac wize J-1 korzystając z us3ug np. Camp America musia3abym pracowac na campie np 8 tyg i dopiero podjac prace u mojego pracodawcy?

Jakie sa koszty takiego wyjazdu, dokladnie ile musze zaplacic dla biura by uzyskac wize j-1 i po przyjezdzie do stanow rozpoczac prace na wlasna reke? acha i jaka jest konkretnie nazywa sie ta mozliwośa wyjazdu?

Napisano