Skocz do zawartości

Grafik Komputerowy/fotograf


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

stosunkowo niedawno zaczęłam myśleć o emigracji za ocean - w końcu dlaczego nie. :)

Mam takie pytanie: jakie są szanse na znalezienie pracy w wyżej wymienionym zawodzie? (myślałam o NJ lub innym dużym mieście) Jak wyglądają warunki finansowe w przypadku tej profesji?

Jeśli za jakiś czas powróci loteria wizowa, na pewno spróbuję szczęścia - jeśli się nie uda - hmmm - jakie mam jeszcze opcje do wyboru? (przepraszam - ale jestem jeszcze dość zielona w tych kwestiach) Co z pozwoleniem na pracę i dłuższy pobyt w USA? (w przypadku niewylosowania GC - do losowania dla Polaków też zresztą zdaje się daleko...)

Dodam, że został mi jeszcze rok (zaocznych) studiów (to drugie, pierwsze - dzienne właśnie kończę) - może tędy droga, aby jakoś zacząć to wszystko załatwiać (student)?

Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam serdecznie! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy Ci na pracy w zawodzie dla amerykanskiej firmy? czy zalezy Ci rowniez na tym, zeby mieszkac w USA?

jesli chodzi o ta pierwsza mozliwosc to projekty graficzne (stron WWW, ulotek, wizytowek) mozna robic bedac w Polsce, a zarabiac w $, kontakt z pracodawca jest wtedy przez Internet, odpadaja oczywiscie rozne koszty, moze warto tak sprobowac zanim sie wyjedzie, zarobki sa niezle nawet na poczatku, trudniej jest co prawda znalezc prace bedac w Polsce, ale wiem ze warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc - zależy mi również na tym by troche tam pomieszkać. Przynajmniej narazie nie nastawiam się na opcję stałego pobytu - ale kilka lat byłoby ok.

W kwestii zarabiania $ zdalnie - siedząc w Polsce - to może byc całkiem niezły pomysł - do czasu wznowienia loterii GC :) - nie myślałam o tym w ten sposób. Tylko jak się do tego zabrać? Gdzie szukać kontaktów do potencjalnych zleceniodawców? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach