Skocz do zawartości

Contractor Agreement


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam pytanie dotyczące umowy jaką przysłała mi firma amerykańska. Ponieważ pracę będę wykonywał zdalnie w Polsce zastanawiam się w jaki sposób wypełnić druczki by wszystko się zgadzało.

Pierwszą moją wątpliwośc budzi wybór metody zapłaty : Wire outside USA lub check. Która z form zapłaty jest korzystniejsza dla wysyłki pieniędzy do Polski ?

Kolejna rubryka to wpisanie Name of Acount - wpisywać polskie konto czy w ogóle zostawić to pole puste ? Następne pole to Social Security - tak się akurat składa ,że mam SS ale czy potrzebuję to wpisywać skoro rozliczenie będzie wysyłane do Polski ?

Byłbym wdzięczny za pomoc w rozjaśnieniu tematu...

Poniżej link do pdfa z umową.

Link do obejrzenia pdf z umową

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...