Jump to content

Contractor Agreement


Recommended Posts

Witam,

Mam pytanie dotyczące umowy jaką przysłała mi firma amerykańska. Ponieważ pracę będę wykonywał zdalnie w Polsce zastanawiam się w jaki sposób wypełnić druczki by wszystko się zgadzało.

Pierwszą moją wątpliwośc budzi wybór metody zapłaty : Wire outside USA lub check. Która z form zapłaty jest korzystniejsza dla wysyłki pieniędzy do Polski ?

Kolejna rubryka to wpisanie Name of Acount - wpisywać polskie konto czy w ogóle zostawić to pole puste ? Następne pole to Social Security - tak się akurat składa ,że mam SS ale czy potrzebuję to wpisywać skoro rozliczenie będzie wysyłane do Polski ?

Byłbym wdzięczny za pomoc w rozjaśnieniu tematu...

Poniżej link do pdfa z umową.

Link do obejrzenia pdf z umową

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...